Gå til innhold

Jeg er utrøstelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater vinteren. Ingenting byr meg mer i mot enn alt dette hvite derute. I dag tidlig brukte jeg et kvarter på å skrape bilvinduene og komme meg inn i bilen. Skulle ønske jeg var bjørn og kunne gå i hi, men det går ikke. Har lyst å emigrere til et sted hvor det ikke eksisterer snø og kulde. Nå får jeg gjøre alvor av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*støtteerklæring*

Du kan få en Webasto eller lignende installert i bilen, hvis du ikke har mulighet for elektrisk motor/kupévarmer.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg er helt enig her jeg står med en bil med tre piggdekk og et sommerdekk :o(

Skrevet

*støtteerklæring*

Du kan få en Webasto eller lignende installert i bilen, hvis du ikke har mulighet for elektrisk motor/kupévarmer.

Med vennlig hilsen

Webasto er ubrukelig nesten da man ikke får startet bilen når den har stått på mer enn 10 minutter og ikke skal kjøre så langt.

Man må starte bilen og så sette på Webastoen, det går fortere men litt av vitsen er jo borte.

Skrevet

Webasto er ubrukelig nesten da man ikke får startet bilen når den har stått på mer enn 10 minutter og ikke skal kjøre så langt.

Man må starte bilen og så sette på Webastoen, det går fortere men litt av vitsen er jo borte.

Hei,

Da trenger du et større/nytt batteri, eller en bedre dynamo. Men det er klart at hvis man kun kjører noen få minutter hver gang, så nytter det ikke.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Da trenger du et større/nytt batteri, eller en bedre dynamo. Men det er klart at hvis man kun kjører noen få minutter hver gang, så nytter det ikke.

Med vennlig hilsen

Jeg fikk det med bilen og bilen var ny. Jeg klagde selvfølgelig men fikk beskjed om at ingen vanlige biler hadde nytte av Webasto når man skulle i barnehagen om morgenen :o( Det var jo da jeg trengte det.

Ikke var det plass til et ekstra batteri heller. Men gidder ikke å stresse mer på det fordi jeg står inne nå og har sjelden bruk for det. Men det er surt likevel da.

Skrevet

Jeg er helt enig her jeg står med en bil med tre piggdekk og et sommerdekk :o(

Har du ikke fått av hjulet enda?

Skrevet

Har du ikke fått av hjulet enda?

Nei, men faren til minstemann kommer på mandag så han skal ordne det.

Skrevet

Nei, men faren til minstemann kommer på mandag så han skal ordne det.

Det var bra da:o)

Skrevet

Det var bra da:o)

Han kan være litt snill innimellom, men det er bare om det passer slik :o(

Gjest finnmarkingen
Skrevet

Kjenner følelsen veldig godt. Is på frontruta, is på speil, iskald bil, dører som er fastfrossen, viduer som ikke kan åpnes. Feilen er at vi har bil om vinteren.

Hva hindrer deg fra å flytte til varmere strøk? Jeg venter på at barna skal bli eldre, de er ikke lysten til å gi slipp på vinter og snø.

Skrevet

Kjenner følelsen veldig godt. Is på frontruta, is på speil, iskald bil, dører som er fastfrossen, viduer som ikke kan åpnes. Feilen er at vi har bil om vinteren.

Hva hindrer deg fra å flytte til varmere strøk? Jeg venter på at barna skal bli eldre, de er ikke lysten til å gi slipp på vinter og snø.

Jeg har flyttet mye og det er vel dumt å ha havnet her. Det som hindrer meg er barna mine, jobben min, leiligheten og pensjonen. Skal prøve å ta permisjon en periode til neste år og jobbe et annet varmere sted. Jeg er i hvert fall 'ung' ennå om ikke annet enn i tankene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...