Gå til innhold

Er det bare jeg som er våken i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest alive&kicking
Skrevet

*holde med selskap i en halvtime*

:o)

Heisan! Lurte på om jeg måtte skrive svaret selv. He he.,

Skrevet

Heisan! Lurte på om jeg måtte skrive svaret selv. He he.,

Så spørs det da, om det er særlig givende at vi to sitter og sier hei til hverandre annenhver gang? :)

*dårlig-søndags-morran-humor-latter*

Skrevet

Så spørs det da, om det er særlig givende at vi to sitter og sier hei til hverandre annenhver gang? :)

*dårlig-søndags-morran-humor-latter*

Henger meg med på "heileken" jeg. :-)

Avisen er lest, men mye kaffe igjen.....! Lotto'n sjekka, men ikke noe rikere denne uka heller.

ilene1365380268
Skrevet

Henger meg med på "heileken" jeg. :-)

Avisen er lest, men mye kaffe igjen.....! Lotto'n sjekka, men ikke noe rikere denne uka heller.

Er også oppe. Men har glemt å sjekke lottoen (igjen), så takk for tipset!

Ingen av mine msn-kontakter er våkne...så jeg få vel hente noen skiver heller...Spise frokost. Mmmm

Skrevet

Jeg har ikke sovnet enda jeg. Vært sånn litt til og fra senga i hele natt men er like våken, men ikke akkurat opplagt.

Skrevet

Ingen av mine msn-kontakter er våkne...så jeg få vel hente noen skiver heller...Spise frokost. Mmmm

Hm...msn ja, har jo nettopp opprettet det jeg også, datteren ordna det. Hun sa jeg måtte ha det jeg også for er så koselig. Har kun 4 kontakter der hittil så spørs om noen av dem har stått opp enda.

Det er forresten veldig koselig med msn. Var litt på et par chattekanaler tidligere, men gikk. Mange hyggelige mennesker, men mye rart også.

Skrevet

Hm...msn ja, har jo nettopp opprettet det jeg også, datteren ordna det. Hun sa jeg måtte ha det jeg også for er så koselig. Har kun 4 kontakter der hittil så spørs om noen av dem har stått opp enda.

Det er forresten veldig koselig med msn. Var litt på et par chattekanaler tidligere, men gikk lei. Mange hyggelige mennesker, men mye rart også.

Skrevet

Jeg har ikke sovnet enda jeg. Vært sånn litt til og fra senga i hele natt men er like våken, men ikke akkurat opplagt.

Høres slitsomt ut, Dorthe.

Mye smerter kanskje...søvn er jo viktig for å ha en god dag.

Skrevet

Høres slitsomt ut, Dorthe.

Mye smerter kanskje...søvn er jo viktig for å ha en god dag.

I dag blir en dårlig dag. Har hatt vondt og skikkelig tankekjør i natt. Og det fine været og så kommer jeg meg ikke ut. Fy f..., det er lov å banne innimellom.

Skrevet

Det er forresten veldig koselig med msn. Var litt på et par chattekanaler tidligere, men gikk lei. Mange hyggelige mennesker, men mye rart også.

msn er skikkelig hyggelig det. Fint å ha folk å snakke med men ingen andre var våkne der i natt ;o)

Skrevet

I dag blir en dårlig dag. Har hatt vondt og skikkelig tankekjør i natt. Og det fine været og så kommer jeg meg ikke ut. Fy f..., det er lov å banne innimellom.

Det skjønner jeg godt.

Jeg har også hatt dårlige dager, er i en god periode nå så kan ikke klage. Tenker alltid slik at mange har det verre, men nå er jeg aldri verre enn at jeg kommer meg ut, så jeg skjønner deg virkelig godt.

God bedring da, Dorthe.

ilene1365380268
Skrevet

Det var ikke opptint brød her...

Fikk akkurat ny ringetone på telefonen min. Visste ikke at det gikk an å spille av tale/sanger og ha de som ringetone. Stiiilig!

Skrevet

Det skjønner jeg godt.

Jeg har også hatt dårlige dager, er i en god periode nå så kan ikke klage. Tenker alltid slik at mange har det verre, men nå er jeg aldri verre enn at jeg kommer meg ut, så jeg skjønner deg virkelig godt.

God bedring da, Dorthe.

Takk skal du ha :o)

Skrevet

jeg har heller ikke sovnet enda, men skal legge meg snart ;)

Skrevet

jeg har heller ikke sovnet enda, men skal legge meg snart ;)

Jeg håper da virkelig jeg tipper over snart jeg også. Det er ikke krise altså, jeg har barnefri til i morgen kveld og det mest interessante jeg kan tenke meg nå er faktisk å sove. Må bare bli litt trøttere først ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...