Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gran som er vidt med tette greiner.

Meget nøye der;o)

Skrevet

Vi tar det bare opp fra kjelleren, ferdig pyntet. Det er laget av plast, og er veldig veldig pent.

Skrevet

Plasttre som vi henter ned fra loftet.

Ser like lekkert ut hvert år. :)

Skrevet

Vi tar det bare opp fra kjelleren, ferdig pyntet. Det er laget av plast, og er veldig veldig pent.

høres så trist ut med plasttre, syns jeg ....

Skrevet

Ikke for edelgraner!

99 ut av 100 edelgraner foretrekker plasttrær! :D

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ikke for edelgraner!

99 ut av 100 edelgraner foretrekker plasttrær! :D

Med vennlig hilsen

:P (gjøk! ;) )

Skrevet

Det er overhode ikke trist!

Vi har hatt plasttre i mange år, og det er kjempefint! Nydelig, glitrende, sånn at en trekker pusten en ekstra gang fordi det er så vakkert når vi skrur på lysene.

At det ikke er ekte, spiller overhode ingen rolle.

:)

Det høres nok mye verre ut enn det egentlig er.

Gjest men lukten, da?
Skrevet

Det er overhode ikke trist!

Vi har hatt plasttre i mange år, og det er kjempefint! Nydelig, glitrende, sånn at en trekker pusten en ekstra gang fordi det er så vakkert når vi skrur på lysene.

At det ikke er ekte, spiller overhode ingen rolle.

:)

Det høres nok mye verre ut enn det egentlig er.

Men lukten er da nesten det viktigste med juletreet.

Jeg forstår hvis det er allergi som gjør at man ikke kan ta ekte tre innendørs, vi har selv måttet prøve oss frem med furu og edelgran for å finne et tre alle i storfamilien tålte, men kunne heldigvis ha ekte tre.

Men hvis det ikke er allergi, ville jeg ikke gitt avkall på jultrelukten.

Skrevet

Men lukten er da nesten det viktigste med juletreet.

Jeg forstår hvis det er allergi som gjør at man ikke kan ta ekte tre innendørs, vi har selv måttet prøve oss frem med furu og edelgran for å finne et tre alle i storfamilien tålte, men kunne heldigvis ha ekte tre.

Men hvis det ikke er allergi, ville jeg ikke gitt avkall på jultrelukten.

Lukten spiller ingen rolle.

Julestemningen og luktene kommer fra lys, pynt, stearinlys, duftlys osv. Trenger overhode ikke ekte juletre for å få det. :)

Ikke får vi dryssing, ikke trenger vi å bli kvitt treet etterpå, ikke må vi fikse det til så det ser fint ut før vi pynter det, ikke trenger vi å hogge det opp eller kjøre det ut et eller annet sted etter jula. Vi bare pakker det oppi esken, og vips er vi ferdige med det.

Både min mor (som er veeeldig tradisjonsbundet) og vi har hatt plasttre i mange år, og ingen savner lukten.

Det går forresten sikkert an å spraye granlukt på boks i stua, hvis du _må_ ha lukten med ;)

Skrevet

Edelgran. Drysser ikke og blir brukt som rosedekke etter jul :)

Gjest skal ha tre
Skrevet

Plasttre som vi henter ned fra loftet.

Ser like lekkert ut hvert år. :)

Men lukter ikke jul...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...