Gå til innhold

fyllesyk på bursdagen :0(

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff for en bursdag jeg har idag, så til de grader fyllesyk etter en rimelig fuktig natt på byen igår. Helt sjelven i kroppen og kaster opp med jevne mellomrom. Det verste er at det er selvforskylt, ikke så mye trøst å få da nei. Men fy søren for en feiring jeg hadde hehe.

Noen som har noen forslag om hva jeg kan spise som ikke kommer opp med en gang igjen? Kan ikke engang spise bursdagskaken min :0(

Videoannonse
Annonse
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Ta deg en drink!

Skrevet

Cola og kebab.

GRATULERER MED DAGEN:o)

det hørtes godt ut!

Tusen takk:0)

Skrevet

Ingen tips, men...

Gratulerer med dagen!

Tusen takk:0)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Har dessverre ikke noe råd til idag, men før du går ut på byn neste gang, ta en Zyrtec.

Så slipper du kanskje unna det verste.

Jeg pleier å gjøre det, og da er jeg bare litt trett dagen etter, selv om jeg har hevet innpå en del glass. ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Har dessverre ikke noe råd til idag, men før du går ut på byn neste gang, ta en Zyrtec.

Så slipper du kanskje unna det verste.

Jeg pleier å gjøre det, og da er jeg bare litt trett dagen etter, selv om jeg har hevet innpå en del glass. ;)

Tusen takk:o)

Ja jeg pleier det jeg også, men var tom for zyrtec igår. Er heldigvis bedre nå:-)

Skrevet

Gratulerer med dagen da...(",)...

Tusen takk! :0)

Skrevet

Hehe, hadde tidligere en heftig tradisjon med full rulle på lille juleaften.

Når jeg var et par-og-tjue resulterte det i at jeg på julemiddagen med hele slekta ikke orket mat, og sluknet på sofaen etter middagen jeg ikke hadde rørt.

Du kan tro det var populært i min familie! Spesielt siden jeg hadde kjørt bil i halvannen time for å komme fram til middagen.

Vel, gratulerer med dagen! :)

Skrevet

Hehe, hadde tidligere en heftig tradisjon med full rulle på lille juleaften.

Når jeg var et par-og-tjue resulterte det i at jeg på julemiddagen med hele slekta ikke orket mat, og sluknet på sofaen etter middagen jeg ikke hadde rørt.

Du kan tro det var populært i min familie! Spesielt siden jeg hadde kjørt bil i halvannen time for å komme fram til middagen.

Vel, gratulerer med dagen! :)

hehe har vært noe redusert et par juleaftener jeg også. Det har ikke vært så veldig populært hos familien min heller. skjønner ikke det asså;0)

Skrevet

hehe har vært noe redusert et par juleaftener jeg også. Det har ikke vært så veldig populært hos familien min heller. skjønner ikke det asså;0)

Nei, det er merkelig det der. :)

Skrevet

Du burde tatt deg en snaps og en liten øl på mårran. Og deretter en time eller to på puten.

Men nå er det for sent. Folk lærer aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...