Mary Poppins Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 huff for en bursdag jeg har idag, så til de grader fyllesyk etter en rimelig fuktig natt på byen igår. Helt sjelven i kroppen og kaster opp med jevne mellomrom. Det verste er at det er selvforskylt, ikke så mye trøst å få da nei. Men fy søren for en feiring jeg hadde hehe. Noen som har noen forslag om hva jeg kan spise som ikke kommer opp med en gang igjen? Kan ikke engang spise bursdagskaken min :0( 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Ta deg en drink! 0 Siter
Lucretia Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Ingen tips, men... Gratulerer med dagen! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Cola og kebab. GRATULERER MED DAGEN:o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Cola og kebab. GRATULERER MED DAGEN:o) det hørtes godt ut! Tusen takk:0) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Ingen tips, men... Gratulerer med dagen! Tusen takk:0) 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 http://www.ipoh-online.com.my/ecard/birthday/bday_main.htm Klem fra 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 http://www.ipoh-online.com.my/ecard/birthday/bday_main.htm Klem fra å så koselig da!! Tusen takk:-) kjempe søtt! *klem tilbake* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Grattis med dagen! Tusen takk! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Gratulerer med dagen! Har dessverre ikke noe råd til idag, men før du går ut på byn neste gang, ta en Zyrtec. Så slipper du kanskje unna det verste. Jeg pleier å gjøre det, og da er jeg bare litt trett dagen etter, selv om jeg har hevet innpå en del glass. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Gratulerer med dagen! Har dessverre ikke noe råd til idag, men før du går ut på byn neste gang, ta en Zyrtec. Så slipper du kanskje unna det verste. Jeg pleier å gjøre det, og da er jeg bare litt trett dagen etter, selv om jeg har hevet innpå en del glass. Tusen takk:o) Ja jeg pleier det jeg også, men var tom for zyrtec igår. Er heldigvis bedre nå:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Gratulerer med dagen da...(",)... Tusen takk! :0) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hehe, hadde tidligere en heftig tradisjon med full rulle på lille juleaften. Når jeg var et par-og-tjue resulterte det i at jeg på julemiddagen med hele slekta ikke orket mat, og sluknet på sofaen etter middagen jeg ikke hadde rørt. Du kan tro det var populært i min familie! Spesielt siden jeg hadde kjørt bil i halvannen time for å komme fram til middagen. Vel, gratulerer med dagen! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. november 2004 Forfatter Skrevet 21. november 2004 Hehe, hadde tidligere en heftig tradisjon med full rulle på lille juleaften. Når jeg var et par-og-tjue resulterte det i at jeg på julemiddagen med hele slekta ikke orket mat, og sluknet på sofaen etter middagen jeg ikke hadde rørt. Du kan tro det var populært i min familie! Spesielt siden jeg hadde kjørt bil i halvannen time for å komme fram til middagen. Vel, gratulerer med dagen! hehe har vært noe redusert et par juleaftener jeg også. Det har ikke vært så veldig populært hos familien min heller. skjønner ikke det asså;0) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 hehe har vært noe redusert et par juleaftener jeg også. Det har ikke vært så veldig populært hos familien min heller. skjønner ikke det asså;0) Nei, det er merkelig det der. 0 Siter
Grip Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Du burde tatt deg en snaps og en liten øl på mårran. Og deretter en time eller to på puten. Men nå er det for sent. Folk lærer aldri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.