Gjest cosylan Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Er det kalorier i hostesaft? Helt seriøst. Jeg sliter med anoreksi og er livredd for å innta noe som helst. 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Står ikke i innholdslisten på flaska i allefall. 0 Siter
Gjest heisann og hoppsann og fallerallera Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Kanskje vurdere å få prof. hjelp? 0 Siter
Gjest cosylan Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Kanskje vurdere å få prof. hjelp? Går til behandling, gjort det i mange år. Var ikke det jeg spurte om da..... 0 Siter
Gjest cosylan Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Står ikke i innholdslisten på flaska i allefall. Har ikke hostesaft i huset. Bare lurte på om jeg skulle kjøpe. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Du kan spørre på apoteket. Hvis det gjelder Cosylan, kan du jo spørre legen din... for det er på resept. Ut fra hva som står om innholdsstoffene her om coyslan vil jeg si: ja, det er kalorier. http://www.felleskatalogen.no/Manuelle/PKV-Preparater/C/Cosylan%20Pfizer.htm Men vi snakker jo om ørsmå mengder hostesaft da..... så jeg vet ikke om kaloritallet blir tosifret engang jeg. Og hvs dét blir for mange kalorier, så vil jeg påstå at den behandlingn du går til mot spiseforsyrrelsen din nå ikek er særlig effektiv... 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Har ikke hostesaft i huset. Bare lurte på om jeg skulle kjøpe. Jaha vel... Cosylan da eller...? Den må man ha resept på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.