Gjest Nyco den første Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Røde?? Jeg bare lurte. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Sånn at kua ser hjemmet sitt når den er ute på beite. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Fordi rød maling var billigere før i tida. Eller lettere å få tak i. 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Fordi rød maling var billigere før i tida. Eller lettere å få tak i. Hei, åssen går det? Det var svaret jeg og kom frem til. Om låvene altså. Men så kom jeg til å tenke på, NÅ har jo ikke folk dårlig råd i den forstand. Så hvorfor maler de låven rød ENDA?? 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Den første fargen som en begynte å male hus med var okergul. Du ser den fortsatt på en del låver. Etterhvert har rød overtatt. Grunnen til at så mange fortsatt er rød, tror jeg skyldes at tradisjoner fortsatt spiller en betydelig rolle i bondemiljø. Heldigvis :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hei, åssen går det? Det var svaret jeg og kom frem til. Om låvene altså. Men så kom jeg til å tenke på, NÅ har jo ikke folk dårlig råd i den forstand. Så hvorfor maler de låven rød ENDA?? Fordi det bare er sånn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Hei, åssen går det? Det var svaret jeg og kom frem til. Om låvene altså. Men så kom jeg til å tenke på, NÅ har jo ikke folk dårlig råd i den forstand. Så hvorfor maler de låven rød ENDA?? Er det deg? Her går alt bra, hvordan går det hos dere? 0 Siter
lex Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Sånn at kua ser hjemmet sitt når den er ute på beite. Nei, og nei! Kua bor i fjøset! 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Er det deg? Her går alt bra, hvordan går det hos dere? Ja meg ja. Går bra her, men mye uro på kveldene. Skal til kiropraktor i dag alle tre. Mannen drar på jobb onsdag så da får vi se... men jeg tenker det går bra, man har da noen lure triks! ;0) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ja meg ja. Går bra her, men mye uro på kveldene. Skal til kiropraktor i dag alle tre. Mannen drar på jobb onsdag så da får vi se... men jeg tenker det går bra, man har da noen lure triks! ;0) Du må bare sende en melding hvis du skulle trenge en handletur eller noe, litt enklere for meg å kjøpe melk og brød til deg enn det er for deg, hvis det skulle bli krise. Her har bekkenløsninga satt seg både foran og bak, så jeg burde vel kanskje fått noe behandling eller noe, men orker ikke å styre med det enda. 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Du må bare sende en melding hvis du skulle trenge en handletur eller noe, litt enklere for meg å kjøpe melk og brød til deg enn det er for deg, hvis det skulle bli krise. Her har bekkenløsninga satt seg både foran og bak, så jeg burde vel kanskje fått noe behandling eller noe, men orker ikke å styre med det enda. Marianne på fysikalske i byen din er helt skjønn altså! Med bekkenløsninga tenker jeg på. Vært hos knekker i dag. Føler meg som en ny person... jeg kan PUSTE normalt igjen! Ene ungen hadde en god del spenninger så nå er vi spente på nattesøvnen! 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Du må bare sende en melding hvis du skulle trenge en handletur eller noe, litt enklere for meg å kjøpe melk og brød til deg enn det er for deg, hvis det skulle bli krise. Her har bekkenløsninga satt seg både foran og bak, så jeg burde vel kanskje fått noe behandling eller noe, men orker ikke å styre med det enda. Åja, så glemte jeg å si takk for tilbud! :0) Men vi har jo nærbutikken her og eldstemann er en racer til å hjelpe til. Jeg savner derimot å gå på kafe, så det må vi få ordnet på nyåret! Kaffe latte og brownies! *sikle* 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Marianne på fysikalske i byen din er helt skjønn altså! Med bekkenløsninga tenker jeg på. Vært hos knekker i dag. Føler meg som en ny person... jeg kan PUSTE normalt igjen! Ene ungen hadde en god del spenninger så nå er vi spente på nattesøvnen! Siden det hjelper på deg så hjelper det sikkert på babyen og. Håper det iallefall, for nattesøvnens skyld. Vi får ta en kafetur utpå nyåret ja, ellers kan jeg komme med kaffe latte og brownies hjem til deg jeg vettu! 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Siden det hjelper på deg så hjelper det sikkert på babyen og. Håper det iallefall, for nattesøvnens skyld. Vi får ta en kafetur utpå nyåret ja, ellers kan jeg komme med kaffe latte og brownies hjem til deg jeg vettu! Ja for det er jo bare meg og Øystein... *Foooooor hvis rumpa di er stor...* ;0P 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ja for det er jo bare meg og Øystein... *Foooooor hvis rumpa di er stor...* ;0P Nå henger jeg ikke helt med. Hvem er Øystein? 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Nå henger jeg ikke helt med. Hvem er Øystein? Sunde Åsemor. Øystein Sunde.*tvinner tomler* 0 Siter
KaVa Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Fordi rød maling var rimelig å få tak i. Den "fineste" fargen var hvitt (den var dyrere) dermed var en del herregårder hvite - for å vise status. Andre, som ikke hadde så god råd, kunne male fasaden hvit, mens baksiden av huset var enten gult eller rødt :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Sunde Åsemor. Øystein Sunde.*tvinner tomler* Oh my god. Lå i natt og tenkte at kommunikasjon mellom en i ammetåke og en i pre-ammetåke kan umulig gå bra. Sovet godt i natt eller? 0 Siter
Gjest Nyco den første Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Oh my god. Lå i natt og tenkte at kommunikasjon mellom en i ammetåke og en i pre-ammetåke kan umulig gå bra. Sovet godt i natt eller? Jepp. Bare med avbrudd av mating. Hører at vi kommer til å betale for det i natt igjen... sånn er livet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.