Gjest en lurt qxler Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Noen her som er blitt lurt på QXL av "Nyah" fra fredrikstad? Evt av andre qxlere? hva gjore dere med det? Er ikke lurt for det store beløpet, men irriterende er det.Ser på karakter siden til "Nyah" at det er en del som er blitt lurt, jeg skjekket siden før jeg betalte, da var det bare positiv omtale. 0 Siter
soleil Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Så kjedelig! Anmeld det! Og si fra til qxl! Har ikke blitt lurt jeg, men jeg har ikke vunnet noen bud der. Lurt å sjekke priser andre steder og ikke bli helt hekta på å vinne budrundene.. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Jeg har hverken blitt lurt eller lurt noen på tross av at flere forhåndsbetaler til meg, sist gang på nesten 3000 kr - vel, de får tilbud om å bruke postoppkrav mot femtilappen ekstra (det posten vil ta). Hadde ikke falt meg inn å lure noen, men jeg skjønner nesten ikke at de tør. Selv har jeg forhåndsbetalt småsummer 0 Siter
Gjest en lurt qxler Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 jeg har og solgt ting på qxl, og kjøperene har villet betale på forskudd, selvsagt sender jeg varen så fort som mulig etter reg av pengene. når jeg kjøper selv, har jeg og betalt på forhånd, men det er bare mindre beløp. selv om dette er til å leve med er det bare så irriterende, kunne godt tenkt meg å fått snakket med personen - trur jeg 0 Siter
Gjest en lurt qxler Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 I dag anmelder jeg "Nyah" = C.V Aas fra Fredrikstad. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Har ikke blitt lurt jeg heldigvis. Jeg har både solgt og kjøpt ting der. Hadde litt problem med et firma en gang,de var fryktelig trege til å sende varen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Han ble utestengt 19/11 står det nå på qxl. 0 Siter
Mistera Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Kjøpte en mobil engang på qxl, det viste seg da at innmaten var byttet ut, og telefonen virket i et par månder:( Da jeg prøvde å kontakte vedkommende som solgte meg den var denne umulig og komme i kontakt med! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.