Gå til innhold

lurt på QXL

Anbefalte innlegg

Gjest en lurt qxler
Skrevet

Noen her som er blitt lurt på QXL av "Nyah" fra fredrikstad? Evt av andre qxlere? hva gjore dere med det? Er ikke lurt for det store beløpet, men irriterende er det.Ser på karakter siden til "Nyah" at det er en del som er blitt lurt, jeg skjekket siden før jeg betalte, da var det bare positiv omtale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig! Anmeld det! Og si fra til qxl!

Har ikke blitt lurt jeg, men jeg har ikke vunnet noen bud der. Lurt å sjekke priser andre steder og ikke bli helt hekta på å vinne budrundene..

Skrevet

Jeg har hverken blitt lurt eller lurt noen på tross av at flere forhåndsbetaler til meg, sist gang på nesten 3000 kr - vel, de får tilbud om å bruke postoppkrav mot femtilappen ekstra (det posten vil ta).

Hadde ikke falt meg inn å lure noen, men jeg skjønner nesten ikke at de tør.

Selv har jeg forhåndsbetalt småsummer

Gjest en lurt qxler
Skrevet

jeg har og solgt ting på qxl, og kjøperene har villet betale på forskudd, selvsagt sender jeg varen så fort som mulig etter reg av pengene. når jeg kjøper selv, har jeg og betalt på forhånd, men det er bare mindre beløp. selv om dette er til å leve med er det bare så irriterende, kunne godt tenkt meg å fått snakket med personen - trur jeg :)

Gjest en lurt qxler
Skrevet

I dag anmelder jeg "Nyah" = C.V Aas fra Fredrikstad.

Skrevet

Har ikke blitt lurt jeg heldigvis.

Jeg har både solgt og kjøpt ting der.

Hadde litt problem med et firma en gang,de var fryktelig trege til å sende varen.

Skrevet

Kjøpte en mobil engang på qxl, det viste seg da at innmaten var byttet ut, og telefonen virket i et par månder:(

Da jeg prøvde å kontakte vedkommende som solgte meg den var denne umulig og komme i kontakt med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...