Gå til innhold

NRK - svindlere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere måneder med jevne mellomrom, kanskje 2 x i uka fått melding på mobilen om at det er kommet en multimediemelding til meg og at jeg må logge meg på telenormobil sine nettsider for å lese denne. Jeg har ikke brydd meg om å gjøre det, regnet med det var reklame.

Når jeg omsider konfigurerer mobiltelefonen min til å kunne ta imot mms kommer det en mms fra nrk underholdning og på slutten av meldingen står det at "denne mms-tjenesten fra NRK underholdning koster 10 kroner pr. uke!!! Hva pokker er det for noe, jeg har da aldri bestilt noe tjeneste derfra?? Jeg har jo for pokker ikke hatt mms før i forige uke.

Noen gode råd om hva jeg kan gjøre, de har sikkert tappet meg for mange tiere allerede.

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke meg
Skrevet

send meldingen STOPP til det nr du fikk mms fra. Det bruker å funke på de fleste tjenester. eller så sjekker du nrk sine sider for hvordan man stopper det.

At nrk jukser vet vel alle.

Skrevet

Kan det være at forrige eier av ditt mobilnummer har abonnert på den tjenesten?

Det gjorde det til meg og jeg fikk sms hver gang et bestemt fotballag scoret mål!

Ring teleselskapet ditt å spør.

Det var inpoc jeg fikk sms fra og jeg måtte skaffe utskrift av mobilbruk for da kunne de summere opp kostnadene til denne tjenesten og jeg fikk penger tilbake.

Mulig det er dette som skjer hos deg også?

Skrevet

Du vet - ifølge noen her så er det ikke noe annet enn AKP'ere og diverse kommunister i NRK, så de er sikkert svindelere hele gjengen, også :-)

"......................."

Skrevet

send meldingen STOPP til det nr du fikk mms fra. Det bruker å funke på de fleste tjenester. eller så sjekker du nrk sine sider for hvordan man stopper det.

At nrk jukser vet vel alle.

Kom ikke NRK ut som den tredje beste organisasjonen i Norge når det gjelder hvem det norske folk har mest tillitt til?

I dette konkrete eksempelet så tipper jeg det er mobiloperatøren som har gjort en eller annen feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...