Gå til innhold

Lar DU barna dine sitte alene

Anbefalte innlegg

Gjest camilla`n
Skrevet

i bilen når du er inne på en bensinstasjon feks? Hvis du ser for deg at du hadde to barn i alderen 1-3 år? Først la dem sitte der i en bil som står å går, for så senere gå ut å stoppe bilen, låse den og gå inn igjen? Og hvor lenge lar du dem evnt sitte der alene å glo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanligvis inne i bensinstasjon i maks tre minutter av gangen så det r ikke noe problem hos meg..bare ungene er fastspente nok..?

Skrevet

Jeg gjør det når jeg kan se henne, hvis hun har lyst til det.

Tar _alltid_ nøkkelen med meg, og låser bilen. Gjør det bare når jeg ser bilen fra vinduet, på bensinstasjon eller post o.l.

Jeg går ikke så langt at jeg ikke kan se hva som skjer ut, f eks inn på butikken. Da har jeg alltid tatt henne med.

Skrevet

Jeg hadde som en regel at ungene aldri skulle få sitte alene i bilen, men det var før jeg fikk nr. 3. Mannen min jobber mye overtid så jeg må ta mye av handlingene og alle ærend selv. Derfor blir det sånn at de må være med meg. Noen ganger sitter de i bilen alene, men da er storesøster på 8 der også. De to andre er 4 og 1,5 år. Nøklene tar jeg med og bilen låses.

En gang jeg kom ut igjen til bilen sa jenta mi at en mann hadde kommet bort og spurt hvor mamman deres var. Det var skikkelig ekkelt, og nå tenker jeg meg litt mer om før jeg går fra dem. Men avogtil bare må jeg. Men aldri lenge-

Gjest camilla`n
Skrevet

Er vanligvis inne i bensinstasjon i maks tre minutter av gangen så det r ikke noe problem hos meg..bare ungene er fastspente nok..?

Da virker det til at dere som har svart er på samme bølgelengde som meg og min samboer. Vivar nemlig avgårde for litt siden å kjøpte oss hver vår hamburger på bensinstasjonen.Når vi satt i bilen å spiste la vi merke til en bil som kom. Mor lot bilen stå å gå, gikk inn uten å låse og minuttene gikk. Sambis sa: Vi kjører ikke før ho kommer ut igjen.. 10 minutter gikk før kjerringa kom. Da stoppet hun bilen, låste den og gikk inn igjen. Denne gangen for nye 15 minutter. Jeg blir kvalm av slike mennesker! Men samtidig ble jeg glad på våres vegne-er nemlig nå etter å ha hørt hva min samboer sa, helt sikker på at dette er mannen som skal få bli far til mine barn... :o) Snill og god!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Da virker det til at dere som har svart er på samme bølgelengde som meg og min samboer. Vivar nemlig avgårde for litt siden å kjøpte oss hver vår hamburger på bensinstasjonen.Når vi satt i bilen å spiste la vi merke til en bil som kom. Mor lot bilen stå å gå, gikk inn uten å låse og minuttene gikk. Sambis sa: Vi kjører ikke før ho kommer ut igjen.. 10 minutter gikk før kjerringa kom. Da stoppet hun bilen, låste den og gikk inn igjen. Denne gangen for nye 15 minutter. Jeg blir kvalm av slike mennesker! Men samtidig ble jeg glad på våres vegne-er nemlig nå etter å ha hørt hva min samboer sa, helt sikker på at dette er mannen som skal få bli far til mine barn... :o) Snill og god!

så heldig du er!! Kjempeflott utgangspunkt, lykke til!

Skrevet

Jeg hadde som en regel at ungene aldri skulle få sitte alene i bilen, men det var før jeg fikk nr. 3. Mannen min jobber mye overtid så jeg må ta mye av handlingene og alle ærend selv. Derfor blir det sånn at de må være med meg. Noen ganger sitter de i bilen alene, men da er storesøster på 8 der også. De to andre er 4 og 1,5 år. Nøklene tar jeg med og bilen låses.

En gang jeg kom ut igjen til bilen sa jenta mi at en mann hadde kommet bort og spurt hvor mamman deres var. Det var skikkelig ekkelt, og nå tenker jeg meg litt mer om før jeg går fra dem. Men avogtil bare må jeg. Men aldri lenge-

Det kan jo hende han faktisk spurte fordi han var bekymret for at du var borte lenge da, og om de hadde sittet lenge alene. Det finnes heldigvis ikke bare onde mennesker her i verden, men også mennesker som bryr seg om andre.

Gjest et annet problem.
Skrevet

Det er omtrent i samme bane som de som går fra bilen sin i solsteiken med hunden liggende der og kovne mens de andre nyter godværet på stranden.

Skrevet

Noen ganger, oftere når hun var baby enn nå. men jeg bor på et veldig lite sted der alle kjenner alle. Gjør det aldri andre steder.

Skrevet

Noen ganger, oftere når hun var baby enn nå. men jeg bor på et veldig lite sted der alle kjenner alle. Gjør det aldri andre steder.

.

Gjest skorpionfisken  l 1
Skrevet

Jeg har mi1, det er noe forskjellig..

Det så faktisk helt likt ut for meg når jeg åpner og leser innlegget.....

Trodde det var mil helt til hun skrev innlegget sitt.....

Tester på min underskrift.... en l ig en 1

Skrevet

Jeg har mi1, det er noe forskjellig..

Det ser veldig likt ut. Jeg trodde også det var mil som hadde skrevet svaret.

Er vel ikke så vanskelig å finne et annet nick som er litt forskjellig, vel?

Hva med mi12, f eks? Noe som gjør at det ikke ser ut akkurat som mil?

Skrevet

Det så faktisk helt likt ut for meg når jeg åpner og leser innlegget.....

Trodde det var mil helt til hun skrev innlegget sitt.....

Tester på min underskrift.... en l ig en 1

Jeg la også merke til dette, signaturen på mi1 og mil blir helt lik nederst.

Skrevet

Det ser veldig likt ut. Jeg trodde også det var mil som hadde skrevet svaret.

Er vel ikke så vanskelig å finne et annet nick som er litt forskjellig, vel?

Hva med mi12, f eks? Noe som gjør at det ikke ser ut akkurat som mil?

Se på svaret, det er bare en tosk som skal provosere :-)

Skrevet

Se på svaret, det er bare en tosk som skal provosere :-)

Hver sine gleder....

Skrevet

Det er så kjekt på landet - der begynner ikke bilene å brenne engang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...