Gå til innhold

sove for mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør at man føler seg så elendig etter å ha sovet for lenge?

Hodepine, slapp, "dott-følelse" ..

Videoannonse
Annonse
blitz1365380771
Skrevet

Det kan være så mye. I mitt tilfelle er det tomme jernlagre...skjer to-tre ganger i året! eneste måten å vite sikkert er blodprøver.

Fyrer du med ved og lufter for lite blir det lite oksygen i lufta. Da blir man også slik!

Skrevet

Det kan være så mye. I mitt tilfelle er det tomme jernlagre...skjer to-tre ganger i året! eneste måten å vite sikkert er blodprøver.

Fyrer du med ved og lufter for lite blir det lite oksygen i lufta. Da blir man også slik!

Jeg tenkte mer på hvorfor man blir dårlig av å sove for lenge :-)

Jeg blir nemlig helt innstilt på å gå i hi hver høst, og i natt sov jeg 14(!) timer. La meg 21 og sto opp 11.30

Føler meg elendig.

blitz1365380771
Skrevet

Jeg tenkte mer på hvorfor man blir dårlig av å sove for lenge :-)

Jeg blir nemlig helt innstilt på å gå i hi hver høst, og i natt sov jeg 14(!) timer. La meg 21 og sto opp 11.30

Føler meg elendig.

Hvor bor du i landet? Kanskje du trenger lys-terapi? Menneskene har aldri gått i hi, så kroppen din er neppe innstilt på det!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

åssen 'fyller' du jernlagrene?

blitz1365380771
Skrevet

Med jern og C-vitaminer. Ikke for mye jern for da får jeg magetrøbbel, men 2-3 mg C-vit om dagen øker kroppens evne til å ta opp jernet.

Tar ca en ukes tid å få ting på plass igjen.

Det er faktisk helt sinnsykt hvor energiløs man blir av lite jern, jeg føler men svimmel, bomull og fyllesyk på en gang.

blitz1365380771
Skrevet

Etter å ha lest forklaringen din tidligere i dag, må jeg bare si at jeg synes du har det søteste nicket på hele DOL... :-)

Skrevet

Etter å ha lest forklaringen din tidligere i dag, må jeg bare si at jeg synes du har det søteste nicket på hele DOL... :-)

åååååååååå, tusen takk :)))

Nå ble jeg jommen glad.

Den forklaringen er det lenge siden jeg skrev, men det var vel i høst..

Ja, da forblir jeg:

Skrevet

åååååååååå, tusen takk :)))

Nå ble jeg jommen glad.

Den forklaringen er det lenge siden jeg skrev, men det var vel i høst..

Ja, da forblir jeg:

Får jeg høre forklaringen også :)

Skrevet

Får jeg høre forklaringen også :)

hehe.... jeg lurer på hvor blitz fant den..... må lete så slipper jeg å forklare pånytt, sånn ja. Du får få litt kake, du da :))

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F11%2F167.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2315275&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2315275

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...