Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sånn tanneverk. Var hos tannlegen på fredag og fikk romstert litt og lagt ei midlertidig fylling. Paracet og Ibux hjelper svært lite. Noen har tipsa meg om at det går ann å bruke voltaren også, men kan jeg ta det selv om jeg har tatt en ibux og en paracet?

Noen legemiddel"kyndige" her...Dorthe, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tannlegen min ga meg respet på paralgin forte da jeg måtte vente litt på behandling/rotfylling. Den er reseptbelagt dog.

Skrevet

Tannlegen min ga meg respet på paralgin forte da jeg måtte vente litt på behandling/rotfylling. Den er reseptbelagt dog.

hjalp ikke pillene meg da så..

Skrevet

Får ikke tak i det nå, men voltaren ligger i medisinskapet... huff, verker no' jæklig her..;(

Skrevet

Ja, det burde ikke være noe problem så lenge du bare har tatt én paracet og én ibux. Det er jo ingenting.

Mannen i huset har ekstremt tannpine på tredje uka nå, tannlegen har ikke akutt-time ??!! så han spiser 2 pakker ibux i uka. Stønn.

I morgen skal jeg true ham på ringerunde til nabobyene for å høre om de kan ta ham inn.

Skrevet

Ja, det burde ikke være noe problem så lenge du bare har tatt én paracet og én ibux. Det er jo ingenting.

Mannen i huset har ekstremt tannpine på tredje uka nå, tannlegen har ikke akutt-time ??!! så han spiser 2 pakker ibux i uka. Stønn.

I morgen skal jeg true ham på ringerunde til nabobyene for å høre om de kan ta ham inn.

Huff, han har min dypeste medfølelse iallefall. Jeg har også holdt på med pakkevis paracet og ibux. En lege sa at en av hver var det beste mot tannepine.

På fredagskvelden var det så jævlig at jeg trodde hodet skulle eksplodere så jeg tok meg den frihet å ringte en tannlege privat. han kom på kontoret iløpet av et kvarter... men det verker enda. Har fått ny time på fredag.

Men da springer jeg til skapet og tar meg en voltaren...

Skrevet

For det første så er det Pinex som er mest effektivt mot tannpine og for det andre er et voksent menenste nødt til å ta 2 tabeltter med 500 mg Pinex (evt. Paracet) for at det i det hele tatt skal virke. En tablett er IKKE nok i en kropp over 40 kg. (da kan du nesten heller la være) ;-)

Skrevet

Tre Ibux i slengen + en Paracet burde gjøre susen. hver 4. time eller så. Også kan du jo ringe tannlegen igjen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...