Gjest jente med et vanskelig problem Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Har et dillemma på gang. Er læring i en bedrift. Jeg vurderer å søke fast jobb der etterpå fordi jeg liker stedet. Jeg har imidlertid et problem med at jeg ofte flyr på do pga en skade i tarmen. Noen ganger skjer det veldig hyppig , andre ganger ikke så hyppig. Jeg valgte å si noe om at jeg hadde problemer med tarmen en gang jeg fløy veldig mye fordi jeg var redd for at de skulle bli irriterte fordi de ikke visste hvor jeg var hen eller at de skulle tro at jeg tok pause når det passet meg. samtidig så er jeg redd for at jeg ikke får noen jobb nå som arbeidsgiveren vet om problemet mitt. Jeg har ikke fortalt alle detaljene, bare kortversjonen. Tror dere dette kan telle veldig negativt ut for meg at jeg fortalte om problemet mitt? har dere liknende erfaringer om hva en bør gjøre i jobbsituasjoner? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Det slår garantert ut. Alle arbeidstagere skal være helt friske og raske og jeg har dårlig erfaring med å si ifra på forhånd. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Forklar det på en måte som viser at du har et problem, men at dette er noe du lever med og takler greit. (Hvis det er sant, da) Ikke gå i detaljer om avføring og sånn, det vil arbeidsgiveren sikkert helts slippe. Bare han vet at du har kontroll påproblemet, og at du evt. tar igejn tiden, hvis du er ekstra mye borte... Jeg kjenner ikke type arb.plass så godt, så hør med andre også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.