Gå til innhold

Jeg instalerer The sims, men noe er feil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt kjære barn har lånt The sims double deluxe. vi trykker i vei, kommer til den siste cd, da vil den ha serial nr, taster inn det som står bakpå hefte, men får meld om at det er feil nr. hvor henter jeg det nr fra da???? På covre står det The sims double deluxe. på hefte som fulgte med står det The sims deluxe edition. Noen som har dette spillet, kan dere se etter om det er flere hefter i covre eller hva gjør jeg feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

jepp, det er det. skal prøve koden i morgen, er dritt lei hele greia nå. håper den virker. takk. håper du svarer hvis jeg trenger mer hjelp.

Skrevet

jepp, det er det. skal prøve koden i morgen, er dritt lei hele greia nå. håper den virker. takk. håper du svarer hvis jeg trenger mer hjelp.

Det er bare å spørre det! :) Jeg har spillet selv.

Skrevet

Det er bare å spørre det! :) Jeg har spillet selv.

vi klarer ikke å instalere spillet. koden virket den, tusen takk! vi har prøvd å installere to av cdene, vi har prøvd med alle cdene. det kommer til der som spillet skal starte går alt tilbake til skriveborde. jeg skjønner ikke hva vi gjør feil. har du forslag?

Skrevet

vi klarer ikke å instalere spillet. koden virket den, tusen takk! vi har prøvd å installere to av cdene, vi har prøvd med alle cdene. det kommer til der som spillet skal starte går alt tilbake til skriveborde. jeg skjønner ikke hva vi gjør feil. har du forslag?

Hmm... sånn var min også, at hele loadingen og alt gikk fint, og når jeg kom til der spillet begynner, lukket det seg selv. Jeg vasket cd'en med zalo, og så virket den plutselig igjen! :)

Verdt et forsøk kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...