Gå til innhold

Er rastløs nå

Anbefalte innlegg

Gjest alvorlige meg
Skrevet

Hva gjør dere når dere er så rastløse at dere ikke orker å se på tv eller lese avisen? Dette er alvor, jeg holder ikke ut lenger i dette sporet.

Videoannonse
Annonse
Gjest alvorlige meg
Skrevet

Legger meg i senga under dyna og prøver å sove.

Et godt råd, tror jeg følger det i noen dager................

Gjest alvorlige meg
Skrevet

Går en tur.

GIDDER ikke i denne kulden, ellers takk for svar

Skrevet

Et godt råd, tror jeg følger det i noen dager................

Det kan være mangel på søvn og så blir du overgira.

Gjest alvorlige meg
Skrevet

Ta deg en joggetur.

Oh nei ellers takk gutten min, vet du hvor mange kuldegrader det er ute?

Gjest alvorlige meg
Skrevet

Det kan være mangel på søvn og så blir du overgira.

Ikke akkurat mangel på søvn, men mangel på ordentlig fritid.

Skrevet

GIDDER ikke i denne kulden, ellers takk for svar

Da går du rundt og rundt på stuegolvet og lager en sånn Onkel Skrue-ring;o)

Gjest alvorlige meg
Skrevet

Du gjør vel andre ting enn TV og avis?

Jeg jobber, studerer, rydder, leser, jobber, pusser opp, vasker klær, jobber, trøster, jobber osv. Har ikke vært på kino siden i august, ikke kjøpt meg klesplagg siden i mai, ikke vært ute på byen siden i august. Kan det gå slik i lengden?

Skrevet

Ikke akkurat mangel på søvn, men mangel på ordentlig fritid.

Hva mener du med ordentlig fritid da? Jeg sitter her, ser på tv eller leser, jeg vet ikke hva du synes om det :o)

Gjest alvorlige meg
Skrevet

Hva mener du med ordentlig fritid da? Jeg sitter her, ser på tv eller leser, jeg vet ikke hva du synes om det :o)

Drømmer og mimrer. Har ikke hatt tid på evigheter til å lese det jeg har lyst til.........

Skrevet

Ja.

Det var et velmenende råd men jeg hadde aldri gått for det samme selv. Mye morsommere å gi gode råd enn å følge dem selv. :)

Her er det 10 kalde.

Legg deg under dyna med en god bok! :)

Gjest alvorlige meg
Skrevet

Ja.

Det var et velmenende råd men jeg hadde aldri gått for det samme selv. Mye morsommere å gi gode råd enn å følge dem selv. :)

Her er det 10 kalde.

Skal legge meg under dyna nå, og regner med å sovne med engang siden jeg er sliten etter jobbing, lesing, jobbing, lesing og jobbing. Gode bøker venter til juleferien.

Skrevet

Skal legge meg under dyna nå, og regner med å sovne med engang siden jeg er sliten etter jobbing, lesing, jobbing, lesing og jobbing. Gode bøker venter til juleferien.

Du får forsøke å kose deg! :)

Skrevet

Om ikke joggetur, pakk på deg varme klær og gå en times tid! Finn en bra runde, trask i snøen og se på solen og frosten på grenene, fuglene som kvitrer og leter etter mat. Ta med brød og mat dem.

Jeg *lover deg* at du vil ha det bedre etter en slik tur. Men gjør det til en rutine, minst 2-3 ganger i uka.

Skrevet

Ja.

Her er det 10 kalde.

Er det så kaldt ute? Jeg har ikke gradestokk.

Skrevet

Er det så kaldt ute? Jeg har ikke gradestokk.

Det var i hvert fall 10 kalde når jeg gikk til jobb like før klokka 20:00.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...