Gå til innhold

Pokkers fett!!

Gjest hoppe i soveposen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og slanker meg, synes i grunnen jeg har vært flink med trimming ute til tross for glattis og holkeføre. Så kom kulda, nå er det minus 26 ute. Men jeg skulle jo ut likevel og finner fram boblebuksa mi. Den får jeg ikke på meg!! Tenk å være for feit til å kunne komme seg ut og trimme!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. denne var søt :)

du kan ikke ta en session inne i stedet? aerobic? Svømmehall? Treningsstudio? og slike andre ekle steder...

dette går så fint så! tenk på hvor mange kalorier du har forbrent bare på å skrive dette innlegget i rent raseri!

*trøster*

Skrevet

Når du i det hele tatt vurderer å jogge i 26 kuldegrader er det ikke større boblebukse du trenger, men tvangstrøye.

Skrevet

Når du i det hele tatt vurderer å jogge i 26 kuldegrader er det ikke større boblebukse du trenger, men tvangstrøye.

Kuldegradene er ikke noe problem bare jeg har nok klær på.

Husk at 26 kuldegrader ikke er det samme overalt. Jeg holdt på å fryse ihjel i Oslo i 10 kuldegrader, i Finnmark går det fint an å gå seg en trivelig tur i 20 minus.

Skrevet

Kuldegradene er ikke noe problem bare jeg har nok klær på.

Husk at 26 kuldegrader ikke er det samme overalt. Jeg holdt på å fryse ihjel i Oslo i 10 kuldegrader, i Finnmark går det fint an å gå seg en trivelig tur i 20 minus.

Skal jeg være helt ærlig så misunner jeg din motivasjon en smule.

Skulle ønske jeg også klarte å ta meg en joggetur når gradestokken kryper ned under 10 varmegrader. :)

Skrevet

Brrrr. Nei,hold deg heller inne:Trekk for gardinene, sett på yndlingsmusikken og dans med liv og lyst:) Det gjør jeg ofte,hihi.Og så har jeg en slik treningsstrikk-det kan virkelig anbefales! Enkel å bruke, ganske rimelig(ca. 200 kr) og lett å ta med seg på reise.

Skrevet

Kjøp deg en trimsykkel. Behover ikke koste så mye. Da kan du trimme i egen stue, sykle så svetten renner. Dette er bra kondisjon. Se på TV mens du sykler så blir det ikke så kjedelig.

Etterpå tar du fram et par håndvekter og trener styrke. Er så bra så.....!

Denne måten å trimme på i vinterhalvåret er bra, ellers jogger også jeg mye.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Skulle ønske jeg også klarte å ta meg en joggetur når gradestokken kryper ned under 10 varmegrader. :)

Går du ikke bare ut når det er gjeddefestivitas da.. ?

;)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Går du ikke bare ut når det er gjeddefestivitas da.. ?

;)

...det står mye om gjedder og odalen på nett, men fikk ingen treff på gjedefest/ festivitas. Avholdes det i all hemmelighet?

*nysgjerrig*

Skrevet

Gå ut med vanlig bukse, du trenger ikke engang jogge da du vil skjelve av deg flere kg på kort tid.

Skrevet

Gå ut med vanlig bukse, du trenger ikke engang jogge da du vil skjelve av deg flere kg på kort tid.

Dæven for en god idè. Selvfølgelig er det veien å gå.

Skrevet

...det står mye om gjedder og odalen på nett, men fikk ingen treff på gjedefest/ festivitas. Avholdes det i all hemmelighet?

*nysgjerrig*

Neida, det hender jeg er ute på festivitasmøter også.

Det står mye om gjeddefestivalen på nett.

http://www.odalnett.com/

Skrevet

Neida, det hender jeg er ute på festivitasmøter også.

Det står mye om gjeddefestivalen på nett.

http://www.odalnett.com/

Tror du det kommer noen burkababer dit da?

Hehe, jeg trodde virkelig du kødda om festivitasen *hyler av latter*

Skrevet

Tror du det kommer noen burkababer dit da?

Hehe, jeg trodde virkelig du kødda om festivitasen *hyler av latter*

Tradisjonelt er det dårlig med burkababes i Odalen, og jeg tror ikke vi heller i år kommer til å legge inn særskilte tiltak for å engasjere noen.

Selv om jeg vet at det har blitt fremmet forslag for å fiske med eksplosiver.

Kødda? Alt jeg skriver er blodig alvor!

Skrevet

Jippi - i dag var det bare 10 kuldegrader så det ble en lang tur etter arbeidstid. Rød og frisk i kinnene nå og god samvittighet. Hvis jeg nå bare klarer å løsrive meg fra denne datamaskinen enda og gjøre litt husarbeid vil det nok også forbrenne noen flere kalorier.. Det er her kiloene samler seg, må bare innrømme det. Kiloene og støvet samler seg etter at vi fikk internett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...