Mary Poppins Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ah, trodde du var ute etter navnet hennes, og det fikk jeg aldri. Du kan si det sånn at de fleste ikke får se piercingen min med mindre de kjenner meg ganske godt, eventuelt dusjer likt som meg på treninga. aha interessant! Det må ha gjort veldig vondt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 aha interessant! Det må ha gjort veldig vondt? Det mest smertefulle var nok det å grue seg for noe man innbiller seg at må gjøre sabla vondt, samt frykten for pinlige ereksjonsepisoder der og da. Ikke selve stikket. Fysisk smerte i sånn ca. ett sekund klarer vel de fleste å takle. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Det mest smertefulle var nok det å grue seg for noe man innbiller seg at må gjøre sabla vondt, samt frykten for pinlige ereksjonsepisoder der og da. Ikke selve stikket. Fysisk smerte i sånn ca. ett sekund klarer vel de fleste å takle. "samt frykten for pinlige ereksjonsepisoder der og da." Haha, det hadde kanskje vært litt flaut ja. Men hvordan er det å ha sex? Kan det ikke fort bli vondt da? Du trenger ikke svare altså 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 "samt frykten for pinlige ereksjonsepisoder der og da." Haha, det hadde kanskje vært litt flaut ja. Men hvordan er det å ha sex? Kan det ikke fort bli vondt da? Du trenger ikke svare altså Hele poenget er jo det seksuelle. Det er klart det ikke er vondt. Har aldri hatt det bedre seksuelt, jeg, og jeg har ikke fått noen klager heller. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hele poenget er jo det seksuelle. Det er klart det ikke er vondt. Har aldri hatt det bedre seksuelt, jeg, og jeg har ikke fått noen klager heller. Nei da så. Så på en film for litt siden (tror det var scray movie 3) der jenta sugde en gutt med det resultatet at piercingen hang fast i mandlene hennes.. owch! Slike skrekkhistorier skjer vel ikke akkurat i virkeligheten :0) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg tok piercing i navlen for noe over et år siden - og først nå syns jeg at den har grodd skikkelig. Du må være ganske nøye med rensingen og min erfaring er at man må rense mye lengre enn det man får beskjed om i piercingstudioet. Jeg renset tre ganger daglig i et par måneder, og renset deretter sporadisk (ca hver kveld) i en del måneder etter det. Jeg har hatt litt problemer med at piercingen har blitt irritert i perioder - typisk etter reiser med mye sitting på fly og varmt klamt miljø inni genseren ;-) 17. mai i bunad var heller ikke noe sjakktrekk for piercingen sin skyld... Det jeg gjør nå er bare å passe på at piercingen blir skikkelig skylt ved dusjing og at eventuel "gugge" som av og til befinner seg i selve hullet kommer ut når jeg tørker meg. De siste 4 månedene har jeg ikke hatt problemer med den i det hele tatt, men det tok altså ca et år før alt var helt skikkelig grodd. Når det gjelder å ta selve piercingen - det gjør ikke mer eller mindre vondt enn å ta hull i øret. Jeg ser at du har fått anbefaling om å sette i ring med det samme og heller skifte til noe annet senere - jeg vil heller anbefale deg å få satt i en litt for lang bøyd barbell med det samme. Da har du samme rensemuligheter som med en ring, men du slipper at piercingen gror skjevt fordi klær kommer borti ringen og trykker den mot siden. Hvis du lurer på mer, så anbefaler jeg deg piercing-forumet på sol sine sider. Det er det blitt spurt og svart om det meste innenfor temaet :-) En annen ting: når jeg sier at det tok opp mot et år før alt var grodd skikkelig, så er dette kun med tanke på rensing etc. Vondt/ømt var det kun de to første ukene. Hei! Jeg lurer også på å ta navlepiercing. Men trener en del, og er redd den vil være i veien da...Hvordan er det å ta sit-ups f.eks. etterpå? mvh 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Nei da så. Så på en film for litt siden (tror det var scray movie 3) der jenta sugde en gutt med det resultatet at piercingen hang fast i mandlene hennes.. owch! Slike skrekkhistorier skjer vel ikke akkurat i virkeligheten :0) Jo, det skjer stadig vekk. 0 Siter
favn Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Nei da så. Så på en film for litt siden (tror det var scray movie 3) der jenta sugde en gutt med det resultatet at piercingen hang fast i mandlene hennes.. owch! Slike skrekkhistorier skjer vel ikke akkurat i virkeligheten :0) Herre-herregud! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Du er for gammel amber. What?? *skuler fornærmet tilbake* 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Navnlepiercing er litt artig. For øvrig skal piercing være litt vondt. Det er noe av moroa. Jeg har pierca med selv, dog ikke i navlen, og det var ganske vondt, men i ettertid gjorde det veldig godt. Ja, ikke sant? Syns det er stilig. Når smerten ikke varer lenge, så er det vel til å holde ut. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 What?? *skuler fornærmet tilbake* :knegg: 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 :knegg: *rekker tunge* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Herre-herregud! eh det var en spøk! 0 Siter
flisa Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jo, det skjer stadig vekk. man kan få fjernet mandlene! 0 Siter
favn Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 eh det var en spøk! Åherre-herre-herre-gud! 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Hei! Jeg lurer også på å ta navlepiercing. Men trener en del, og er redd den vil være i veien da...Hvordan er det å ta sit-ups f.eks. etterpå? mvh Hehe.. i den begrensede mengden jeg tar situps har det i alle fall ikke vært noe problem :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Da var det gjort, piercingen er på plass. Ikke gjorde det vondt engang. Takk for svarene! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 man kan få fjernet mandlene! Kanskje jeg burde annonsere i gule sider. "Fjerner mandlene dine for 500 spenn". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.