Gå til innhold

Canadian Goose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får tak i slike jakker, enten i Oslo-området eller på nettet? Og hvor mye de koster/ventetid etc?

Takker for evt hjelp...

Videoannonse
Annonse
Gjest den sorte dame
Skrevet

På Finn.no (torget, dameklær) finner du endel slike jakker til salgs... Alt fra 2000-3500 ser jeg... Men mye dyrere i butikken!

Drit kule jakker og den ser veldig varm og god ut!

Skrevet

Tatler i Oslo selger de. Prisen spørs hvilken lengde du vil ha. Den korteste modellen koster 4999kr, den litt lenger koster 5999kr også er det en som koster 6999kr.

Men du kan finne sånne brukt på nettet, men det tar ganske lang tid og vanskelig å finne.

Personlig hadde ikke jeg kjøpt en jakke som den der nå, fordi disse har vært 'inn' siden ifjor og ALLE har de! Jeg står mye på ski, og er mye på Geilo og der går alle i sånne jakker. Da hadde jeg heller kjøpt meg en tøff Lingeberg jakke, de er også litt billigere. (Fåes også kjøpt på Tatler)

Skrevet

Tatler i Oslo selger de. Prisen spørs hvilken lengde du vil ha. Den korteste modellen koster 4999kr, den litt lenger koster 5999kr også er det en som koster 6999kr.

Men du kan finne sånne brukt på nettet, men det tar ganske lang tid og vanskelig å finne.

Personlig hadde ikke jeg kjøpt en jakke som den der nå, fordi disse har vært 'inn' siden ifjor og ALLE har de! Jeg står mye på ski, og er mye på Geilo og der går alle i sånne jakker. Da hadde jeg heller kjøpt meg en tøff Lingeberg jakke, de er også litt billigere. (Fåes også kjøpt på Tatler)

Er ikke det at alle har dem som gjør at jeg vil ha det, men heller det at jeg lengter etter en god dynejakke som IKKE fjærer... Og som virkelig er varm

Skrevet

Er ikke det at alle har dem som gjør at jeg vil ha det, men heller det at jeg lengter etter en god dynejakke som IKKE fjærer... Og som virkelig er varm

Ok, jo den er veldig varm. Mange andre jakker som er like varme da, sånn som den Lindeberg jakken jeg snakket om. Men Canada Goose jakken er som du sier, kjempe varm.

Skrevet

Sjekk ut woolrich også.... minst like bra, og ikke så last season ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...