Gå til innhold

T5PC - nå må kanskje du og jeg betale idiotene...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

14

• mariaflyfly

8

• ShitDiddelyDo

4

• Sør

3

Det spiller ingen rolle så lenge brorparten av inntjeningen og omsetningen kommer som følge av rekrutering og provisjon.

Finnes det ikke reelle verdier i selskapet, så vil det ikke kunne leve lenge.

Mye av poenget med det nye medlemsskapet er nettopp at brorparten av inntektene ikke skal komme pga verving, men pga bruk av tjenestene.

Mye av poenget med det nye medlemsskapet er nettopp at brorparten av inntektene ikke skal komme pga verving, men pga bruk av tjenestene.

Og den type påstander er jo nettopp disse semipyramideselskapene kjent for å komme med.

Så langt har det jo ikke akkurat vist seg å være hold i disse påstandene.....

Annonse

Wgi har vel ikke akkurat feilet enda?

Og så?

Det samme kunne du ha sagt om T5PC for kort tid siden.

Feiler de med en gang, så blir det jo intet av.

Jo lenger de klarer å holde det gående, jo flere blir lurt - så enkelt er det.

Og så?

Det samme kunne du ha sagt om T5PC for kort tid siden.

Feiler de med en gang, så blir det jo intet av.

Jo lenger de klarer å holde det gående, jo flere blir lurt - så enkelt er det.

De som består etter 2-3årskneika, består.

Wgi handler jo ikke om å bli lurt... pengene du tjener når du spiller der, er jo i høyeste grad ekte. Mye større vinnersjanser enn på lotto er det også. Er tross alt ikke masse penger vi spytter inn som vi ikke vet hva går til. Og folka bak Wgi er LITT mer seriøse enn T5PC-folka...

De som består etter 2-3årskneika, består.

Wgi handler jo ikke om å bli lurt... pengene du tjener når du spiller der, er jo i høyeste grad ekte. Mye større vinnersjanser enn på lotto er det også. Er tross alt ikke masse penger vi spytter inn som vi ikke vet hva går til. Og folka bak Wgi er LITT mer seriøse enn T5PC-folka...

De som satser på dette er omtrent like "enkle" å overbevise som de som har en religiøs tro:-)

Dere bruker de samme argumenter dere har blitt "foret" med, uten å stille spørsmålstegn ved dem.

En hver investering som lover mer enn ca 5% avkastning er enten 1) ren løgn, 2) ren svindel eller 3) en risiko som du normalt sett aldri ville vært villig til å akseptere hvis du hadde kjent sannheten.

Og til 3) - dess mer enn 5% avkastning som forespeiles, dess større risiko (eller større mulighet for også 1) eller 2).

Vanskligere er det ikke.

3) gjelder også for andre typer spill. For det finnes også noen som blir milionærer på Lotto. Men de som satser der kjenner også risikoen for å tape det de satser, og således er det i hvert fall "ærlig" spill.....

De som satser på dette er omtrent like "enkle" å overbevise som de som har en religiøs tro:-)

Dere bruker de samme argumenter dere har blitt "foret" med, uten å stille spørsmålstegn ved dem.

En hver investering som lover mer enn ca 5% avkastning er enten 1) ren løgn, 2) ren svindel eller 3) en risiko som du normalt sett aldri ville vært villig til å akseptere hvis du hadde kjent sannheten.

Og til 3) - dess mer enn 5% avkastning som forespeiles, dess større risiko (eller større mulighet for også 1) eller 2).

Vanskligere er det ikke.

3) gjelder også for andre typer spill. For det finnes også noen som blir milionærer på Lotto. Men de som satser der kjenner også risikoen for å tape det de satser, og således er det i hvert fall "ærlig" spill.....

1) jeg ble aldri lovt noen som helst avkastning. Ihvertfall ikke i prosenter. Jeg lover heller ingen andre avkastning.

2) tror du jeg er så naiv at jeg ikke stilte masse spm ved alle argumentene, og sjekket opp som bare deT?

1) jeg ble aldri lovt noen som helst avkastning. Ihvertfall ikke i prosenter. Jeg lover heller ingen andre avkastning.

2) tror du jeg er så naiv at jeg ikke stilte masse spm ved alle argumentene, og sjekket opp som bare deT?

Til ditt svar vedrørende 2) - T5PC og flere tidligere "pyramidespill" viser vel ganske så klart hvor mange titalls tusen nordmenn det er som allerede har vært naive nok.

Og flere vil det nok vise seg å være etterhvert som andre tilsvarende konsepter går på ryggen.

Annonse

Til ditt svar vedrørende 2) - T5PC og flere tidligere "pyramidespill" viser vel ganske så klart hvor mange titalls tusen nordmenn det er som allerede har vært naive nok.

Og flere vil det nok vise seg å være etterhvert som andre tilsvarende konsepter går på ryggen.

Ja, og jeg sjekket opp rundt T5PC, og syntes IKKE det virket seriøst nok. Wgi derimot: mye mer lovende. Men selvfølgelig, alt har en risiko, og det blir ikke noe stort tap for meg dersom det går til helvete. Som i alt annet skal man vel ikke satse mer enn man har råd til å tape...

Ja, og jeg sjekket opp rundt T5PC, og syntes IKKE det virket seriøst nok. Wgi derimot: mye mer lovende. Men selvfølgelig, alt har en risiko, og det blir ikke noe stort tap for meg dersom det går til helvete. Som i alt annet skal man vel ikke satse mer enn man har råd til å tape...

Ser at skattedirektoratet nå skal etterforske 5000 WGI medlemmer for mulig skatteundragelse.

Er du bekymret...? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...