Gjest redusere Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg har søthunger hele dagen, spesielt ille om ettermiddagen og kvelden. Har nå økt til 2 tabl. Bio-chrom og håper det hjelper. Noen som har andre gode tips. Jeg bruker Reductil men det skulle vel ikke gi søthunger?? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Fikk høre i helsekosten at man skal ta mere enn dobbel dose av det som står på boksen. Vet ikke jeg. Er vel årstiden nå for at vi pønsker på noe. 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Viss du blir veeeldig sjokoladesyk, og har lyst å kjøpe en 100-200 grams sjokolade, så kjøp en liten kidersjokolade eller eventyrsjokolade med en cola light. Viss du klarer å slukke suget med det så er det bare 150 kcal Det vanskligeste er vel turen forbi gotterihyllen, men jeg føler såfall suget forsvinner/blir mindre på denne måte.. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.