Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp nå!!

Gjest Takker så mye for hjelp..

Anbefalte innlegg

Gjest Takker så mye for hjelp..
Skrevet

Typen min skal kjøpe dress og sko i morgen. Vi bor i Oslo, og butikken(e) må derfor ligge her. Han bruker 47/48 i sko, og det er det ikke mange forretninger som har. Har bare funnet Store Sko, men vil gjerne ha navn på flere skoforretninger i Oslo som har store størrelser. Hvor får man en bra dress til ca. 3000 kroner hen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store skonummer er jeg ikke sikker på. Ligger flere skoforretninger i Grensen.

Dress kan man få på Dressman, men jeg pleier å stikke innom Edwin i Storgata (bortenfor Operapassasjen). Får bra hjelp der til å finne noe som passer. Men det finnes sikkert andre steder, både dyrere og billigere. Ikke hver dag jeg kjøper dress...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...