Gjest tottlå Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg er blond.....og jeg vet det!!!! Men hva, og hvordan, bruker man meldingsforumet til???? Er det trygt å legge ut e-mail adressen sin der????? Jeg er helt nørd!! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg har lagt ut min flere ganger, og det har gått helt fint. Ingen trusler heller:-) Men det kan være lurt å bruke hotmail eller lignende da det kan være risiko for spam (uønsket reklame) 0 Siter
Gjest alsoblond Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 De gangene jeg har gjort det er det alltid noen som har fått det med seg og lagt meg til på msn. Litt irriterende, men det har ikke skjedd noe verre enn det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg har fått både trusler og sex som følge av å småidentifisere meg her på dol, så jeg ville vært forsiktig om jeg var deg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Ja, hvis du har en uidentifiserbar hotmailadresse er det helt greit. Prøv om du kan registerer den som tottlå f.eks og så bruker du den til stort sett bare dolere. Jeg har ikke hatt noe problem. Det finnes også en liste over mailadressen til andre dolere som har registrert seg http://home.no.net/dolere/ 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg har fått både trusler og sex som følge av å småidentifisere meg her på dol, så jeg ville vært forsiktig om jeg var deg. Har du fått sex? Og det skriver du i en advarsel? Noen ville kanskje tatt det som en oppmuntring? Truslene er det jo værre med. De må du vel anmelde. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg har lagt ut mailadresse der, og har aldri hatt problemer med det. 0 Siter
Gjest Hørte et rykte, ja Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg har fått både trusler og sex som følge av å småidentifisere meg her på dol, så jeg ville vært forsiktig om jeg var deg. Men kom ikke truslene etter sex'en? Kanskje du må gjøre noe med prestasjonene dine.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Men kom ikke truslene etter sex'en? Kanskje du må gjøre noe med prestasjonene dine.... Jeg jobber med saken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.