Gå til innhold

Ehh.......???

Gjest tottlå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blond.....og jeg vet det!!!!

Men hva, og hvordan, bruker man meldingsforumet til????

Er det trygt å legge ut e-mail adressen sin der?????

Jeg er helt nørd!!

Videoannonse
Annonse
IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg har lagt ut min flere ganger, og det har gått helt fint. Ingen trusler heller:-)

Men det kan være lurt å bruke hotmail eller lignende da det kan være risiko for spam (uønsket reklame)

Gjest alsoblond
Skrevet

De gangene jeg har gjort det er det alltid noen som har fått det med seg og lagt meg til på msn. Litt irriterende, men det har ikke skjedd noe verre enn det.

Skrevet

Jeg har fått både trusler og sex som følge av å småidentifisere meg her på dol, så jeg ville vært forsiktig om jeg var deg.

Skrevet

Ja, hvis du har en uidentifiserbar hotmailadresse er det helt greit.

Prøv om du kan registerer den som tottlå f.eks og så bruker du den til stort sett bare dolere. Jeg har ikke hatt noe problem.

Det finnes også en liste over mailadressen til andre dolere som har registrert seg

http://home.no.net/dolere/

skorpionfisken
Skrevet

Jeg har fått både trusler og sex som følge av å småidentifisere meg her på dol, så jeg ville vært forsiktig om jeg var deg.

Har du fått sex? Og det skriver du i en advarsel? Noen ville kanskje tatt det som en oppmuntring?

Truslene er det jo værre med. De må du vel anmelde.

Skrevet

Jeg har lagt ut mailadresse der, og har aldri hatt problemer med det.

Gjest Hørte et rykte, ja
Skrevet

Men kom ikke truslene etter sex'en? Kanskje du må gjøre noe med prestasjonene dine....

Skrevet

Men kom ikke truslene etter sex'en? Kanskje du må gjøre noe med prestasjonene dine....

Jeg jobber med saken. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...