Dorthe Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Nå har han satt i gang en FU på forumet. Hvem får hva gratis i USA: Poll Question: who got what free in the usa? Choices: 1. free wheelchair, and most meds free 2. nothing free...i paided for wheelchair and everything else 3. i cant afford a wheelchair...im crawling on the floor 4. other...explain Takk til alle som hjelp meg med oversettelsen. LOL Her inne er jeg så forbannet på Helsevesenet at jeg går i lufta. Nå har jeg laget skikkelig baluba der borte for jeg har forsvart det norske helsevesenet. En annen har til og med funnet fram til norske skatteregler. Han visste mer enn meg ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Her ble det fryktelig uoversiktelig who got what free in the usa? Choices: 1. free wheelchair, and most meds free 2. nothing free...i paided for wheelchair and everything else 3. i cant afford a wheelchair...im crawling on the floor 4. other...explain 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 hehe- artig skrue tydeligvis:o) Fortsetter du å gi oss sånne smakebiter, må du snart gi oss adressa til det forumet, altså! Ha en fin dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.