Gjest Slem nisse Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/helse/article306136.ece 0 Siter
favn Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Hva likte du? Konsekvensene kan meget vel være at mange uskyldige partnere av kundene smittes av dritten. 0 Siter
petter smart Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Skadefryd er kjekt det? Liker du at en stakkars kvinne med HIV prostituerer seg? Liker du at horekundene kan få HIV? Liker du at horekundenes partnere kan få HIV? Liker du andres lidelse? 0 Siter
mrxx Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 At du likte dette er nok ganske korttenkt og dumt. 0 Siter
msna Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Dette kan gi uante konsekvenser for helt uskyldige folk. Jeg kjenner en kvinne som mistet sin mann i AIDS, at han var smittet ble påvist kun kort tid før han døde og lenge etter at han ble syk. Han hadde vært sammen med en prostituert i utlandet uten at noen ante noe om det. Etter hans død tok hun en HIV-test som var positiv. Nå har hun utviklet AIDS. Så i tillegg til å miste mannen så altfor tidlig, og sjokket over hva han døde av skal hun også dø av det samme. Ikke noe å fryde seg over synes jeg. 0 Siter
Gjest veldig dumt dette her Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Ja, nå har vel "griskaillan" fått seg enstøkk og straff Bare så synd at det sikkert er spredd til mange uskyldige partnere. Mange familier blir ødelagt. 0 Siter
Gjest Slem nisse Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Hva likte du? Konsekvensene kan meget vel være at mange uskyldige partnere av kundene smittes av dritten. Nei, jeg synes det er tragisk at uskyldige blir smittet, og jeg synes det er tragisk at en HIV/AIDSsyk kvinne må prostituere seg. Men jeg synes ikke det er tragisk at en horekunde selv blir smittet, men selvsagt konsekvensen, at han smitter andre er horribelt og tragisk. Men jeg mener at en som kjøper kvinner(jeg kaller det gris!), godt bare bli smittet av viruset, _om_ konsekvensen var at bare han ble smittet(men slik er det jo ikke i realiteten, de smitter desverre andre!). Jeg har null nix sympati med horekunder! Ekle mannsgriser, usj! 0 Siter
blitz1365380771 Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Nei, jeg synes det er tragisk at uskyldige blir smittet, og jeg synes det er tragisk at en HIV/AIDSsyk kvinne må prostituere seg. Men jeg synes ikke det er tragisk at en horekunde selv blir smittet, men selvsagt konsekvensen, at han smitter andre er horribelt og tragisk. Men jeg mener at en som kjøper kvinner(jeg kaller det gris!), godt bare bli smittet av viruset, _om_ konsekvensen var at bare han ble smittet(men slik er det jo ikke i realiteten, de smitter desverre andre!). Jeg har null nix sympati med horekunder! Ekle mannsgriser, usj! Og folk man har null sympati med fortjener å dø????? Hvor gal går det an ¨å bli? 0 Siter
favn Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Nei, jeg synes det er tragisk at uskyldige blir smittet, og jeg synes det er tragisk at en HIV/AIDSsyk kvinne må prostituere seg. Men jeg synes ikke det er tragisk at en horekunde selv blir smittet, men selvsagt konsekvensen, at han smitter andre er horribelt og tragisk. Men jeg mener at en som kjøper kvinner(jeg kaller det gris!), godt bare bli smittet av viruset, _om_ konsekvensen var at bare han ble smittet(men slik er det jo ikke i realiteten, de smitter desverre andre!). Jeg har null nix sympati med horekunder! Ekle mannsgriser, usj! Det er fint at du modifiserer og tydeliggjør hva du mener. 0 Siter
Gjest ingen sympati! Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Og folk man har null sympati med fortjener å dø????? Hvor gal går det an ¨å bli? Du spør hvor gal det går an å bli? Jeg ønsker da ingen død, men mitt utsagn er en måte å gi uttrykk for at jeg har ingen sympati med horekunder, og føler bare avsky for dem. Men de prostituerte og andre offer er det synd på. Om sykdom som beskrevet kun gikk utover mannsgrisene, så vel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.