Gå til innhold

hmm, dette likte jeg!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva likte du?

Konsekvensene kan meget vel være at mange uskyldige partnere av kundene smittes av dritten.

Skrevet

Skadefryd er kjekt det?

Liker du at en stakkars kvinne med HIV prostituerer seg?

Liker du at horekundene kan få HIV?

Liker du at horekundenes partnere kan få HIV?

Liker du andres lidelse?

Skrevet

Dette kan gi uante konsekvenser for helt uskyldige folk. Jeg kjenner en kvinne som mistet sin mann i AIDS, at han var smittet ble påvist kun kort tid før han døde og lenge etter at han ble syk. Han hadde vært sammen med en prostituert i utlandet uten at noen ante noe om det.

Etter hans død tok hun en HIV-test som var positiv. Nå har hun utviklet AIDS.

Så i tillegg til å miste mannen så altfor tidlig, og sjokket over hva han døde av skal hun også dø av det samme.

Ikke noe å fryde seg over synes jeg.

Gjest veldig dumt dette her
Skrevet

Ja, nå har vel "griskaillan" fått seg enstøkk og straff :)

Bare så synd at det sikkert er spredd til mange uskyldige partnere. Mange familier blir ødelagt.

Gjest Slem nisse
Skrevet

Hva likte du?

Konsekvensene kan meget vel være at mange uskyldige partnere av kundene smittes av dritten.

Nei, jeg synes det er tragisk at uskyldige blir smittet, og jeg synes det er tragisk at en HIV/AIDSsyk kvinne må prostituere seg.

Men jeg synes ikke det er tragisk at en horekunde selv blir smittet, men selvsagt konsekvensen, at han smitter andre er horribelt og tragisk.

Men jeg mener at en som kjøper kvinner(jeg kaller det gris!), godt bare bli smittet av viruset, _om_ konsekvensen var at bare han ble smittet(men slik er det jo ikke i realiteten, de smitter desverre andre!).

Jeg har null nix sympati med horekunder! Ekle mannsgriser, usj!

blitz1365380771
Skrevet

Nei, jeg synes det er tragisk at uskyldige blir smittet, og jeg synes det er tragisk at en HIV/AIDSsyk kvinne må prostituere seg.

Men jeg synes ikke det er tragisk at en horekunde selv blir smittet, men selvsagt konsekvensen, at han smitter andre er horribelt og tragisk.

Men jeg mener at en som kjøper kvinner(jeg kaller det gris!), godt bare bli smittet av viruset, _om_ konsekvensen var at bare han ble smittet(men slik er det jo ikke i realiteten, de smitter desverre andre!).

Og folk man har null sympati med fortjener å dø?????

Hvor gal går det an ¨å bli?

Skrevet

Det er fint at du modifiserer og tydeliggjør hva du mener.

Gjest ingen sympati!
Skrevet

Og folk man har null sympati med fortjener å dø?????

Hvor gal går det an ¨å bli?

Du spør hvor gal det går an å bli?

Jeg ønsker da ingen død, men mitt utsagn er en måte å gi uttrykk for at jeg har ingen sympati med horekunder, og føler bare avsky for dem. Men de prostituerte og andre offer er det synd på.

Om sykdom som beskrevet kun gikk utover mannsgrisene, så vel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...