Gå til innhold

Trange nye bukser.

Gjest for liten størrelse til liten dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sa i butikken at buksene utvidet seg (Henry Choice jeans), linningen også. Det var ikke for å få solgt den, de hadde alle str.

Noen tips om hvordan? Utenom å gå med den en hel dag, og bli kvÆÆÆLt? Har foreløpig tredd den inn på en stolrygg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vask den, og strekk den i våt tilstand.

står du og drar i den et par timer...???

Skrevet

Det stemmer at de strekker seg. Mine Henry Choice jeans er litt videre enn de kjentes da jeg kjøpte dem.

Etter noen vask blir de videre. Du kan også strekke dem før du henger dem til tørk.

Skrevet

Det stemmer at de strekker seg. Mine Henry Choice jeans er litt videre enn de kjentes da jeg kjøpte dem.

Etter noen vask blir de videre. Du kan også strekke dem før du henger dem til tørk.

Kanskje du har blitt tynnere

Skrevet

Mine olabukser utvider seg minst en størrelse vil jeg tippe. Så når jeg kjøper dem, kjøper jeg dem drit-trange (fint ord?!), da blir de helt passe etterhvert, men jeg liker litt tettsittende bukser da.

Men det tar noen dager, 1 uke kanskje.

Skrevet

står du og drar i den et par timer...???

Neida, bare strekker den godt! Knepp igjen knappen, og dra med du makter.. :o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Neida, bare strekker den godt! Knepp igjen knappen, og dra med du makter.. :o)

takkkk :)

Du får kaken min, for nå må til og med JEG tenkte på vekta...*ler*

Skrevet

Mine olabukser utvider seg minst en størrelse vil jeg tippe. Så når jeg kjøper dem, kjøper jeg dem drit-trange (fint ord?!), da blir de helt passe etterhvert, men jeg liker litt tettsittende bukser da.

Men det tar noen dager, 1 uke kanskje.

Mine har blitt drit-trange nå helt av seg selv! :)

Skrevet

Jeg synst jeans utvider seg etterhvert, så jeg kjøper de alltid veldig trange. Blir passlige etter noen gangers bruk.

Skrevet

Ja, jeg trenger heller ikke å kjøpe dem trange, det går seg til helt av seg selv :-))

Skrevet

He he.. mine også. Kjøper det passe og SÅ ender de opp "drit" trange. :-)

Skrevet

Mine også.

Skrevet

He he, men nå er det snart jul, så dét problemet kan du evt. fixe etter nyttår :-)

Skrevet

takkkk :)

Du får kaken min, for nå må til og med JEG tenkte på vekta...*ler*

...jeg har blitt en ræser til å strekke bukser etter at jeg sluttet i jobben og begynte på skola, og plutselig la på meg 10 kg... hehe...

Skrevet

...jeg har blitt en ræser til å strekke bukser etter at jeg sluttet i jobben og begynte på skola, og plutselig la på meg 10 kg... hehe...

Off jeg også : )

Ikke bare strekker de, jeg sprekker de......

Skrevet

Off jeg også : )

Ikke bare strekker de, jeg sprekker de......

Kjenner til det der, ja... hehe... jævlig surt når buksene satt som et skudd på sensommeren, og nå spraker det faretruende hver gang man gjør et seriøst forsøk på å presse den oppover hoftene... *knurr*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...