Gå til innhold

"det må da til og med du forstå..."

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur
Skrevet

Er ikke dette negativt sagt? Kjørelæreren sa det til meg... Følte meg dum. Husker ikke hva det var om, men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg var en "ovenfra og ned"-kommentar, om du skjønner.

Slike kommentarer synes jeg uansett ikke en kjørelærer burde komme med, uansett grunn.

Man blir iallefall ikke noe mindre nervøs og får noe mer selvtillit av en sånn kommentar.

Synes du skulle svart ham på tiltale, jeg.

Skrevet

Jo, det var negativt sagt. Sånn hovererende, og jeg ville følt meg veldig dum om noen sa det til meg.

Det "til og med" gjør at det høres mer negativt ut enn "det må du forstå", f eks.

Syns det var en dårlig kommentar å komme med fra en kjørelærer.

Skrevet

Sikkert samme kjørerlærer som den jeg hadde, og jeg oppdaget til og med vi ble naboer like etter jeg begynte hos ham. Drittnabo/lærer.

:P

Skrevet

Det er da man skal si; "og hva mente du egentlig med det utsagnet der?"

Gjest dumme deg og kloke meg
Skrevet

Er ikke det det samme som signaturen "sør" bruker i sine diskusjoner. En slags hersketeknikk - dumme lille deg - - -

Skrevet

Sikkert samme kjørerlærer som den jeg hadde, og jeg oppdaget til og med vi ble naboer like etter jeg begynte hos ham. Drittnabo/lærer.

:P

Du skulle ha svart: "Ja, det er sant. Det burde til og med jeg forstå når DU forstår det!"

Skrevet

Jeg hadde definitivt byttet kjørelærer. Man betaler tross alt i dyre dommer for slik opplæring, og da kan man forlange å slippe slikt.

"............................"

Skrevet

Du skulle ha svart: "Ja, det er sant. Det burde til og med jeg forstå når DU forstår det!"

:)

Skrevet

Helt klart negativt.

Ikke bare var det opplagt, men selv om du er korka dum så burde du forstå det.

Men jeg forstår det dersom du ikke forstod at du måtte stoppe på rødt lys.

Gjest papirtiger
Skrevet

Er ikke det det samme som signaturen "sør" bruker i sine diskusjoner. En slags hersketeknikk - dumme lille deg - - -

Hehe...men sant.

Den type herskerteknikk brukes ofte når man ikke klarer å få frem kunnskapen sin, så derfor må man påpeke det. Tåpelige greier..

Skrevet

Herregud, en sånn kjørelærer hadde jeg også. Jeg har aldri hatt så dårlig selvtillig som da jeg hadde timer hos ham. Tilslutt (etter at jeg ikke hadde klart å lære noe på lenge pga det) byttet jeg lærer og ble superfornøyd.

Holder denne kjørelæreren til i Oslo Sentrum? Og har et fornavn som begynner på C? ;)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Herregud, en sånn kjørelærer hadde jeg også. Jeg har aldri hatt så dårlig selvtillig som da jeg hadde timer hos ham. Tilslutt (etter at jeg ikke hadde klart å lære noe på lenge pga det) byttet jeg lærer og ble superfornøyd.

Holder denne kjørelæreren til i Oslo Sentrum? Og har et fornavn som begynner på C? ;)

Er i en annen by..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...