Gå til innhold

Ulik julegavepolitikk i familier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh...ja...

Jeg vil gjerne gi samboeren min en julegave. Har du noe i mot det?

Nei herregud, jeg har ingenting i mot det. Jeg synes bare det er helt forferdelig at gaver har blitt det viktigste med jula. Folk blir snurte og sure av diverse gaver eller hvis de kanskje IKKE får gaver osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei herregud, jeg har ingenting i mot det. Jeg synes bare det er helt forferdelig at gaver har blitt det viktigste med jula. Folk blir snurte og sure av diverse gaver eller hvis de kanskje IKKE får gaver osv.

For oss som ikke har det helt store forholdet til Jesus, så blir mat og gaver ganske vesentlig ja!

Gjest han får ikke vite det i år heller.....
Skrevet

Må jo bare si at jeg kjenner meg igjen. Men min samboer gjør jo dette hvert år for å fiske om hva han får. Bare rett og slett fordi han er et lite barn som ikke kan holde seg i spenning til julaften....

I fjor var første julen på 14 år han ikke visste hva han fikk...

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er jo enig i at det kan ta litt av, når folk får alt mulig dill de ikke har bruk for. Derfor legger jeg litt arbeid i å finne noen gaver som jeg vet vil bli satt pris på.

Men det hjelper jo tydeligvis ikke så mye når han blir sur på forhånd.... ;-)

Skrevet

Folk som løper ut og kjøper masse rart like før jul burde blitt marsjert opp foran en vegg og skutt.

Han kan jo takke seg selv når han planlegger å kjøpe noe slikt like før jul. Ikke tok han det første åpenbare hintet heller.

Tror faktisk jeg hadde droppet å kjøpe noe som helst til han jeg. Da blir han overrasket da. Og det var jo det som var det viktigste?

Skrevet

Jeg pleier å bli med min mor å kjøpe julegaver til meg selv. Jeg sier "den vil jeg ha" og "den vil jeg ha"... enkelt for mor, og kjempegreit for meg. Ellers liker jeg veldig godt å holde hemmelig gaver jeg kjøper til andre! :)

Skrevet

jøss.

Får av mor og far da - og barna mine - julekrus fra nille og sånt :)

Om det er sånne gaver du får, så skjønner jeg at du syns det er kjedelig ;)

Syns det er kos å gi gaver til voksne familiemedlemmer også jeg :)

Skrevet

Om det er sånne gaver du får, så skjønner jeg at du syns det er kjedelig ;)

Syns det er kos å gi gaver til voksne familiemedlemmer også jeg :)

..ja fra ungene altså - ikke fra mor og far, de har både råd og lyst til å gi oss noe de vet vi vil ha :-)

Skrevet

Det er tanken som teller det vet du. Det tenkte jeg i fjor da jeg fikk en kosetigerguttveske til å ha mobilen i.....

Snuppa var så stolt over den gaven ;-).

Hehe . . og så må du bruke den! :)

Skrevet

..ja fra ungene altså - ikke fra mor og far, de har både råd og lyst til å gi oss noe de vet vi vil ha :-)

ahh - trodde du mente fra de voksne jeg - i så fall ville jeg og syns det var gørr gaver. Fra barna er en helt annen ting :D

skorpionfisken
Skrevet

Hehe . . og så må du bruke den! :)

Jeg løste "problemet" med at jeg kjøpte meg ny mobil, og så fikk snuppa den gamle med kontantkort i. Så måtte hun jo ha noe å ha mobilen sin i da......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...