Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kort hår noen år, men nå har jeg endelig klart å spart til langt hår igjen. Før hadde jeg nydelig lyst hår, men den farge har forsvunet. Fargen er vel askemørkeblondt. Altså en vassen musefarge.

Har veldig lyst til å farge det til noe mer fresht, men er redd jeg ødlegger håret med fargingen. Tenk om fargen blir stygg, og hvordan fungerer ettervekst og sånn? Må jeg farge håret 1 gang i mnd da?

Er også litt frustrert over frisyren. Har veldig tykt hår med fall som er vannskelig å kontrollere. Har også endel babyhår. Vært hos forskjelloge frisører og de later som de skjønner problemet, klipper opp håret, og det ser jævlig ut etterpå. Så sier dem at dem at de ikke viste håret mitt var såå vanskelig.. hrmf..

Glad for tips viss dere har noen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du farge bør du ihvertfall utstyre deg med en god shampo og balsam som tar vare på og pleier håret fra rot til bunn. Slike produkter bør du kjøpe hos en frisør.

Jeg farger håret jevnlig selv i en litt ren, mørk rødfarge og da farger jeg kun etterveksten hver 3`dje uke.

Lykke til! :)

ps. babyhår??????

Skrevet

Skal du farge bør du ihvertfall utstyre deg med en god shampo og balsam som tar vare på og pleier håret fra rot til bunn. Slike produkter bør du kjøpe hos en frisør.

Jeg farger håret jevnlig selv i en litt ren, mørk rødfarge og da farger jeg kun etterveksten hver 3`dje uke.

Lykke til! :)

ps. babyhår??????

"fra rot til bunn" ..? Jeg mente selvsagt fra tupp til rot.

(herregud)

Skrevet

Hva med å ta noen striper i ulike nyanser hos frisøren? Da får du litt mer liv i håret og du riskerer litt mindre enn om du begynner å styre med det selv. De har sikkert noen produkter som kan temme håret ditt. En god balsam bør du i alle fall ha! :)

Gudd løkk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...