Gå til innhold

tok kanskje litt mye solhatt...full???

Anbefalte innlegg

Gjest solhattnissen
Skrevet

jeg tok solhatt nå fordi jeg er så forkjøla.. det sto det skulle være ca 15-30 dråper to tre ganger daglig i litt vann som skulle drikkes.. jeg helte oppi kjempemye mer enn det.. nå føler jeg meg litt rar.. det står det er 10% etanol og noe greier i så jeg vet ikke jeg.. man kan vel ikke bli full på solhatt??

hæh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du blir full av den coctailen der så tåler du ikke mer enn en lettøl før du er drita, vil jeg tru!

Gjest solhattnissen
Skrevet

Hvis du blir full av den coctailen der så tåler du ikke mer enn en lettøl før du er drita, vil jeg tru!

jo altså, jeg tåler vanligvis veldig mye alkohol, det er det som er så merkelig. nå føler jeg meg litt lett i hue og rar.. kanskje det er fordi jeg er helt tett i systemet og omtrent ikke smaker eller lukter eller hører noe som helst..

Skrevet

Aner ikke...men hvorfor tar du så mye mer da enn det det står? *vifter pekefinger*

Dosen som står på flasken pleier å hjelpe her i huset.

God bedring.

:)

Skrevet

Etanol er jo sprit, så man kan logisk nok bli full hvis man drikker nok. Men de dråpemengdene der burde vel være litt i minste laget :-)

"........................."

Gjest solhattnissen
Skrevet

Etanol er jo sprit, så man kan logisk nok bli full hvis man drikker nok. Men de dråpemengdene der burde vel være litt i minste laget :-)

"........................."

du så kanskje ikke hva jeg skrev? jeg HELTE oppi masse, jeg DRYPPA ikke! :-)

Gjest må noen dl til
Skrevet

Nei, men selv om det var 50% alkohol, og du helte oppi halve flasken, så er det jo ikke så mange ml at du blir full.

Skrevet

Ok, men det er vel likevel granser for hvor mye det er? Alkoholprosenten i solhatt kan neppe være mer enn i f.eks hostesaft - da hadde det aldri vært lov å selge det annet enn på polet :-)

Men jeg skal selfølgelig ikke nekte på at du føler deg "rar" :-)

"............................"

Skrevet

Det kan jo hende at det er selve solhatten og ikke spriten som gjør deg svimmel...den er jo tydeligvis ikke beregnet på å ta i de mengdene...

Skrevet

jo altså, jeg tåler vanligvis veldig mye alkohol, det er det som er så merkelig. nå føler jeg meg litt lett i hue og rar.. kanskje det er fordi jeg er helt tett i systemet og omtrent ikke smaker eller lukter eller hører noe som helst..

Kanskje du ikke tåler solhatt?

Gjest papirtiger
Skrevet

Kanskje du ikke tåler solhatt?

Solhatt er jo nærmest et allergen...

blitz1365380771
Skrevet

Har aldri koblet solhatt og rus før, men var ikke "Solhatt" egentlig et veldig fint, nytt navn på Champagnerus????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...