Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ett julebord, utenom det skal jeg bare være hjemme. Har planer om å finne noe brukt i skapet, det blir sikkert sort bukse, bluse og dressjakke til julbordet og en 5 år gammel kjole til julaften hjemme.

Hvordan er det med deg, MÅ du ha nye klær til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Bruker som regel noe jeg har.

Skal jeg på flere ting, kan det tenkes jeg kjøper en rimelig selskapstopp, som jeg bruker til skjørt eller bukser jeg har.

Lenge siden jeg har kjøpt en koselig julekjole, hvis jeg finner en , burde jeg kjøpe en. For slike ting har jeg utrolig lenge.

Pene strømper kjøper jeg. Og kanskje en ny neglelakk (det er vel omtrent bare da jeg bruker farget neglelakk på fingrene). Restene bruker jeg opp på tærne om sommeren..

Barna får nye selskapsklær hvert år. Eller "nye" får jeg si, vi arver mye!

Skrevet

Jeg har en knall rød julekjole som jeg bare bruker i jula :o)

Skrevet

Nei, har ingen planer om det.

Her kom jeg litt skeivt inn.

Håper du bærer over meg for det, alive&kicking.

Uansett hvor og hvem jeg svarer, så finner jeg klær i skapet som jeg har brukt før.

:o)

Skrevet

Jeg har en knall rød julekjole som jeg bare bruker i jula :o)

Jeg har også en knall rød kjole - med bare skuldrer.

Den store, store gåten: Hva har man til? Sjal, bolero eller liten jakke står for meg som alternativer, det er greit. Men hvilken farge??? Svart går an, men da blir man jo straks spansk senorita, og jeg verken er eller vil være spansk senorita.

Hjeeeeeelp... Jeg blir virkelig takknemlig dersom du eller noen andre har bilder eller tips!

Skrevet

Den store, store gåten: Hva har man til? Sjal, bolero eller liten jakke står for meg som alternativer, det er greit. Men hvilken farge??? Svart går an, men da blir man jo straks spansk senorita, og jeg verken er eller vil være spansk senorita.

Hjeeeeeelp... Jeg blir virkelig takknemlig dersom du eller noen andre har bilder eller tips!

Grønn - Da blir du veldig julete! Hvit - da blir du dansk.

Skrevet

Hvis jeg må ha noe til så bytter jeg mellom en svart liten jakke eller en hullete gulloverdel. Ser ut som den er laget av slike perler ungene perler med. Venninna mi kaller den brynja mi :o)

Skrevet

Hvis jeg må ha noe til så bytter jeg mellom en svart liten jakke eller en hullete gulloverdel. Ser ut som den er laget av slike perler ungene perler med. Venninna mi kaller den brynja mi :o)

Gull... hm, jeg tenkte på noe kremfarget eller off-white eller deromkring.

Du er sikkert staselig i brynje! :)

Skrevet

Og skikkelig blondie ved siden av da ;o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Så en kremfarget sak til å ha på skuldrene, en slags helt kort kappe som bare dekker ned til singlet-topp liksom. I butikkene, nå. Kanksje den var litt pelsaktig.

Skrevet

Så en kremfarget sak til å ha på skuldrene, en slags helt kort kappe som bare dekker ned til singlet-topp liksom. I butikkene, nå. Kanksje den var litt pelsaktig.

Den hørtes... _spesiell_ ut.

:)

Skrevet

Hehe skjønner problemet. Jeg ville gått for et sjal. Finnes mange lekre sjal i butikkene om dagen. Det som er fint er inne-sjal som er litt gjennomsiktige hvis du skjønner. En koselig cardigan ville også fungert til å ha på seg inne, hvis ikke sjolen er veldig formell.

Skrevet

Jeg kjøper som regel en ny topp, evnt kjole. Trenger ikke være noe dyrt, kan godt være en topp til 200kr på Hennes liksom.

Skrevet

Rosa :D

Skrevet

Ja det er ikke noe jeg har sett hvert år. Passer sikkert best til folk under 35. Fin!

Skrevet

ps. Var det ikke bolero du sa? Det var sikkert en bolero!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...