Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hehe skjønner problemet. Jeg ville gått for et sjal. Finnes mange lekre sjal i butikkene om dagen. Det som er fint er inne-sjal som er litt gjennomsiktige hvis du skjønner. En koselig cardigan ville også fungert til å ha på seg inne, hvis ikke sjolen er veldig formell.

Enig, sjal er bra. Sånn som ligger rundt skuldrene og så henger over underarmene og en halvmeter nedover. Veldig praktisk hvis du ikke forventer mange julegaver å pakke opp.. Og ikke har noen unger å styre med heller. Eller må røre i gryter og dekke ut av bordet...hihi..

Men det SER stilig ut, da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt selvfølgelig å IKKE kjøpe nye klær til jul.

Er ikke 10 år. Har slutta å vokse.

Ikke 20 og kjøpegal.

Er nærmere 100 og har lært å spare penger skjønner dere!

Skrevet

Enig, sjal er bra. Sånn som ligger rundt skuldrene og så henger over underarmene og en halvmeter nedover. Veldig praktisk hvis du ikke forventer mange julegaver å pakke opp.. Og ikke har noen unger å styre med heller. Eller må røre i gryter og dekke ut av bordet...hihi..

Men det SER stilig ut, da :)

Ja det SER stilig ut, og det var det jeg svarte på. Spørsmålet var ikke hva som er mest praktisk. Jeg er 22, har ikke barn og rører ikke så mange gryter, så jeg tenker ikke så langt riktig enda:0)

Skrevet

Ja det SER stilig ut, og det var det jeg svarte på. Spørsmålet var ikke hva som er mest praktisk. Jeg er 22, har ikke barn og rører ikke så mange gryter, så jeg tenker ikke så langt riktig enda:0)

hehe... Jeg mente ikke å være spydig mot deg, da. Bare litt frust over upraktiske klær, sånn generelt. Forresten er det vel noe herk å danse med også. men da tar man det vel av?

Skrevet

hehe... Jeg mente ikke å være spydig mot deg, da. Bare litt frust over upraktiske klær, sånn generelt. Forresten er det vel noe herk å danse med også. men da tar man det vel av?

Mente ikke være spydig jeg heller altså, måtte bare forklare litt:0) Et sjal er ikke særlig egnet til dansing nei. Hvertfall ikke hvis man virkelig skal slå seg løs på dansegulvet;)

Gjest kjøper ikke nytt
Skrevet

Skulle gjerne hatt noe nytt, men det blir nok noe fra skapet mitt.. Også til nyttår. Har ikke så god råd akkurat nå.

Skrevet

Nja.. Jeg mååå ikke kjøpe noe nytt fordi det er jul, men i år må jeg for jeg har absolutt ikke noe annet en jeans og andre hverdagsklær i klesskapet. Hadde litt lyst på en sexy sort kjole, men ikke funnet noen som er liten nok i størrelse. Den jeg drømmer om er sikkert ikke laget engang *sukk*

Skrevet

Hehe skjønner problemet. Jeg ville gått for et sjal. Finnes mange lekre sjal i butikkene om dagen. Det som er fint er inne-sjal som er litt gjennomsiktige hvis du skjønner. En koselig cardigan ville også fungert til å ha på seg inne, hvis ikke sjolen er veldig formell.

Takk for det, men jeg har allerede sjal-ideen inne. Florlett sjal over skuldre og underarmer er fint.

Problemet er hvilken farge.

Kjolen er altså knall rød og blondete, hvilket betyr at den er temmelig 'oppsiktsvekkende' i utgangspunktet -- selv om den er hyperenkel og ikke spesielt dristig i fasongen - kroppsnær, men ikke dristig. Å, den er _fin_, ja :)

Hvitt, krem/off white, rosa er vel alternativene tror jeg, dersom det ikke skal være svart (og det vil jeg helst ikke, rødt og svart sammen er for vulgært etter min smak).

Skrevet

Rosa :D

Ja, det har jeg også tenkt... lett rosa, flortynt sjal.

Men rosa og rød sammen, da skal man trå litt forsiktig for ikke å bli helt glanset ukeblad, lissom.

Skrevet

Takk for det, men jeg har allerede sjal-ideen inne. Florlett sjal over skuldre og underarmer er fint.

Problemet er hvilken farge.

Kjolen er altså knall rød og blondete, hvilket betyr at den er temmelig 'oppsiktsvekkende' i utgangspunktet -- selv om den er hyperenkel og ikke spesielt dristig i fasongen - kroppsnær, men ikke dristig. Å, den er _fin_, ja :)

Hvitt, krem/off white, rosa er vel alternativene tror jeg, dersom det ikke skal være svart (og det vil jeg helst ikke, rødt og svart sammen er for vulgært etter min smak).

Helt enig, rødt og svart er vulgært. Jeg synes rosa kunne vært pent. Det må ikke være en rosa med lilla tone i, det er ikke pent til rødt. Hvitt, gjør kanskje antrekket litt 'kaldt'? Jeg synes rosa hørtes fint ut:-)

Skrevet

Helt enig, rødt og svart er vulgært. Jeg synes rosa kunne vært pent. Det må ikke være en rosa med lilla tone i, det er ikke pent til rødt. Hvitt, gjør kanskje antrekket litt 'kaldt'? Jeg synes rosa hørtes fint ut:-)

Ok, nå ble jeg enda sikrere. Skal prøve å finne en fin og lett rosa sak.

Skrevet

Ja, det har jeg også tenkt... lett rosa, flortynt sjal.

Men rosa og rød sammen, da skal man trå litt forsiktig for ikke å bli helt glanset ukeblad, lissom.

Sant nok, men med mindre du er platinablond, skulle du ha en sjanse til å bli ganske lecker :)

Mørkeblå/lilla går også...

Skrevet

Sant nok, men med mindre du er platinablond, skulle du ha en sjanse til å bli ganske lecker :)

Mørkeblå/lilla går også...

Nå åpner jo hele paletten seg. Det hørtes også fint ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...