Gå til innhold

FU: Hvor ofte skifter dere gutter barberblad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer... selv synes jeg de blir sløve etter 5-6 ganger.

Hvor ofte skifter dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor sjelden. Gilette-blad koster skjorta.

"........................."

Skrevet

Altfor sjelden. Gilette-blad koster skjorta.

"........................."

Ja enig Gilette blader er sinnsykt dyrt, en pakke koster jo nesten mer en selve høvelen!

Skrevet

Må som regel skifte etter 2-3 barberinger. Men så har jeg altfor grovt og hurtigvoksende skjegg også. I militæret måtte jeg barbere meg to ganger per dag til tider for at offiseren skulle være fornøyd.

Har funnet ut at det eneste som er "turbo" med gilette mach3 turbo bladene er forbruket. Resultatet blir jo bra, men dæven så fort slitt de blir. Etter et par gangers bruk fungerer de mer som rasp en høvel.

Jeg skulle brukt de vanlige mach3 bladene, men butikken min har av en eller annen grunn bestemt seg for å henge de på et stativ så høyt over gulvet at en kar på 1.70 ikke når opp til dem. Føler meg ikke akkurat høyere av den grunn.

Skrevet

Er ikke den blåfargen til for å indikere at et skifte er nødvendig?

Jeg er en annen
Skrevet

Ja enig Gilette blader er sinnsykt dyrt, en pakke koster jo nesten mer en selve høvelen!

Det er ikke tilfeldig, det kan jeg love deg. Gilette er pensum i økonomifag.

Jeg er en annen
Skrevet

Enig i at de er sløve etter 5-6 barberinger, men jeg skifter mye sjeldnere. Er ganske sløv jeg også...

Skrevet

Enig i at de er sløve etter 5-6 barberinger, men jeg skifter mye sjeldnere. Er ganske sløv jeg også...

Skifter ikke før de er skikkelig slitte.

Mac3 er latterlig dyrt.

Skrevet

Mmmm, stakk bare innom og sniffet litt testosteron, et kjærkomment avbrekk etter alle mensentrådene og vintersko til barn.

På den annen side: Det er kjerring å pludre hygiene, gutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...