Gjest StianJH Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Bare lurer... selv synes jeg de blir sløve etter 5-6 ganger. Hvor ofte skifter dere? 0 Siter
nolte Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Etter 3-4 barberinger så er de for sløve. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Altfor sjelden. Gilette-blad koster skjorta. "........................." 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Altfor sjelden. Gilette-blad koster skjorta. "........................." Ja enig Gilette blader er sinnsykt dyrt, en pakke koster jo nesten mer en selve høvelen! 0 Siter
ott Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Må som regel skifte etter 2-3 barberinger. Men så har jeg altfor grovt og hurtigvoksende skjegg også. I militæret måtte jeg barbere meg to ganger per dag til tider for at offiseren skulle være fornøyd. Har funnet ut at det eneste som er "turbo" med gilette mach3 turbo bladene er forbruket. Resultatet blir jo bra, men dæven så fort slitt de blir. Etter et par gangers bruk fungerer de mer som rasp en høvel. Jeg skulle brukt de vanlige mach3 bladene, men butikken min har av en eller annen grunn bestemt seg for å henge de på et stativ så høyt over gulvet at en kar på 1.70 ikke når opp til dem. Føler meg ikke akkurat høyere av den grunn. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Er ikke den blåfargen til for å indikere at et skifte er nødvendig? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Ja enig Gilette blader er sinnsykt dyrt, en pakke koster jo nesten mer en selve høvelen! Det er ikke tilfeldig, det kan jeg love deg. Gilette er pensum i økonomifag. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Enig i at de er sløve etter 5-6 barberinger, men jeg skifter mye sjeldnere. Er ganske sløv jeg også... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Enig i at de er sløve etter 5-6 barberinger, men jeg skifter mye sjeldnere. Er ganske sløv jeg også... Skifter ikke før de er skikkelig slitte. Mac3 er latterlig dyrt. 0 Siter
favn Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Mmmm, stakk bare innom og sniffet litt testosteron, et kjærkomment avbrekk etter alle mensentrådene og vintersko til barn. På den annen side: Det er kjerring å pludre hygiene, gutter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.