Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Vet noen hva en aerobics instruktør tjener hvis h*n holder 3 aerobicstimer i uken? Treneren min er gravid og kan ikke fortsette så jeg har blitt spurt til å overta. Er student så hadde vært kjekt med litt ekstra inntekt:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Med bare tre timer i uken, så tror jeg ikke du kan forvente så mye. Jeg ville tippe et sted rundt 200 - 250 kr. timen for en som er "ufaglært", og kanskje noe mer hvis de setter krav til utdannelse som instruktør. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Med bare tre timer i uken, så tror jeg ikke du kan forvente så mye. Jeg ville tippe et sted rundt 200 - 250 kr. timen for en som er "ufaglært", og kanskje noe mer hvis de setter krav til utdannelse som instruktør. Ok, jeg er ufaglært men har danset ballett, jazz og moderne i 18 år. Vært med på mange forestillinger og slikt så jeg er ikke helt amatør, og dette er dans aerebics. Har tidligere også jobbet deltid som ballettlærer. Men 200-250kr timen er flott det for meg, bidrar litt til de 6000kr jeg har i måneden som studentlån. 0 Siter
Goliath Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Ok, jeg er ufaglært men har danset ballett, jazz og moderne i 18 år. Vært med på mange forestillinger og slikt så jeg er ikke helt amatør, og dette er dans aerebics. Har tidligere også jobbet deltid som ballettlærer. Men 200-250kr timen er flott det for meg, bidrar litt til de 6000kr jeg har i måneden som studentlån. Du får jo bare spørre, men jeg tror alt under 200,- er i minst laget. Tross alt skal du jo sette sammen et program og ikke minst passende musikk - som også bør endres fra tid til annen:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Du får jo bare spørre, men jeg tror alt under 200,- er i minst laget. Tross alt skal du jo sette sammen et program og ikke minst passende musikk - som også bør endres fra tid til annen:-) Ja jeg vet det, det er en del jobb, må endre programmet etterhvert også, ellers blir det kjedelig. Derfor jeg spurte for hvis det er snakk om 100kr timen, gidder jeg ikke. Men 200 er greit. 0 Siter
Goliath Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Ja jeg vet det, det er en del jobb, må endre programmet etterhvert også, ellers blir det kjedelig. Derfor jeg spurte for hvis det er snakk om 100kr timen, gidder jeg ikke. Men 200 er greit. Du får "stå på krava" :-) Lykke til! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Du får "stå på krava" :-) Lykke til! Hehe takk skal du ha:) 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Jeg er sykkelinstruktør og tjener til sammenligning 240 kr/t. Er sertifisert. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Jeg er sykkelinstruktør og tjener til sammenligning 240 kr/t. Er sertifisert. Ok, jeg skal bare være vikar en stund, hva tror du jeg kan forvente da? 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Ok, jeg skal bare være vikar en stund, hva tror du jeg kan forvente da? Vanskelig å sammenligne. Der jeg jobber er det uaktuelt å leie inn folk uten sertifisering, men de sertifiserte aerobicinstruktørene tjener det samme som meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.