Gå til innhold

Hva tjener er aerobics instruktør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hva en aerobics instruktør tjener hvis h*n holder 3 aerobicstimer i uken? Treneren min er gravid og kan ikke fortsette så jeg har blitt spurt til å overta. Er student så hadde vært kjekt med litt ekstra inntekt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med bare tre timer i uken, så tror jeg ikke du kan forvente så mye.

Jeg ville tippe et sted rundt 200 - 250 kr. timen for en som er "ufaglært", og kanskje noe mer hvis de setter krav til utdannelse som instruktør.

Skrevet

Med bare tre timer i uken, så tror jeg ikke du kan forvente så mye.

Jeg ville tippe et sted rundt 200 - 250 kr. timen for en som er "ufaglært", og kanskje noe mer hvis de setter krav til utdannelse som instruktør.

Ok, jeg er ufaglært men har danset ballett, jazz og moderne i 18 år. Vært med på mange forestillinger og slikt så jeg er ikke helt amatør, og dette er dans aerebics. Har tidligere også jobbet deltid som ballettlærer. Men 200-250kr timen er flott det for meg, bidrar litt til de 6000kr jeg har i måneden som studentlån.

Skrevet

Ok, jeg er ufaglært men har danset ballett, jazz og moderne i 18 år. Vært med på mange forestillinger og slikt så jeg er ikke helt amatør, og dette er dans aerebics. Har tidligere også jobbet deltid som ballettlærer. Men 200-250kr timen er flott det for meg, bidrar litt til de 6000kr jeg har i måneden som studentlån.

Du får jo bare spørre, men jeg tror alt under 200,- er i minst laget.

Tross alt skal du jo sette sammen et program og ikke minst passende musikk - som også bør endres fra tid til annen:-)

Skrevet

Du får jo bare spørre, men jeg tror alt under 200,- er i minst laget.

Tross alt skal du jo sette sammen et program og ikke minst passende musikk - som også bør endres fra tid til annen:-)