Gå til innhold

Hva tjener er aerobics instruktør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hva en aerobics instruktør tjener hvis h*n holder 3 aerobicstimer i uken? Treneren min er gravid og kan ikke fortsette så jeg har blitt spurt til å overta. Er student så hadde vært kjekt med litt ekstra inntekt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med bare tre timer i uken, så tror jeg ikke du kan forvente så mye.

Jeg ville tippe et sted rundt 200 - 250 kr. timen for en som er "ufaglært", og kanskje noe mer hvis de setter krav til utdannelse som instruktør.

Skrevet

Med bare tre timer i uken, så tror jeg ikke du kan forvente så mye.

Jeg ville tippe et sted rundt 200 - 250 kr. timen for en som er "ufaglært", og kanskje noe mer hvis de setter krav til utdannelse som instruktør.

Ok, jeg er ufaglært men har danset ballett, jazz og moderne i 18 år. Vært med på mange forestillinger og slikt så jeg er ikke helt amatør, og dette er dans aerebics. Har tidligere også jobbet deltid som ballettlærer. Men 200-250kr timen er flott det for meg, bidrar litt til de 6000kr jeg har i måneden som studentlån.

Skrevet

Ok, jeg er ufaglært men har danset ballett, jazz og moderne i 18 år. Vært med på mange forestillinger og slikt så jeg er ikke helt amatør, og dette er dans aerebics. Har tidligere også jobbet deltid som ballettlærer. Men 200-250kr timen er flott det for meg, bidrar litt til de 6000kr jeg har i måneden som studentlån.

Du får jo bare spørre, men jeg tror alt under 200,- er i minst laget.

Tross alt skal du jo sette sammen et program og ikke minst passende musikk - som også bør endres fra tid til annen:-)

Skrevet

Du får jo bare spørre, men jeg tror alt under 200,- er i minst laget.

Tross alt skal du jo sette sammen et program og ikke minst passende musikk - som også bør endres fra tid til annen:-)

Ja jeg vet det, det er en del jobb, må endre programmet etterhvert også, ellers blir det kjedelig. Derfor jeg spurte for hvis det er snakk om 100kr timen, gidder jeg ikke. Men 200 er greit.

Skrevet

Ja jeg vet det, det er en del jobb, må endre programmet etterhvert også, ellers blir det kjedelig. Derfor jeg spurte for hvis det er snakk om 100kr timen, gidder jeg ikke. Men 200 er greit.

Du får "stå på krava" :-)

Lykke til!

Skrevet

Du får "stå på krava" :-)

Lykke til!

Hehe takk skal du ha:)

Skrevet

Jeg er sykkelinstruktør og tjener til sammenligning 240 kr/t. Er sertifisert.

Skrevet

Jeg er sykkelinstruktør og tjener til sammenligning 240 kr/t. Er sertifisert.

Ok, jeg skal bare være vikar en stund, hva tror du jeg kan forvente da?

Skrevet

Ok, jeg skal bare være vikar en stund, hva tror du jeg kan forvente da?

Vanskelig å sammenligne. Der jeg jobber er det uaktuelt å leie inn folk uten sertifisering, men de sertifiserte aerobicinstruktørene tjener det samme som meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...