damedame Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Lider jeg av veskefobi når det første jeg finner i julegavehandlingen er en bedårende flott veske - til meg selv? Må også tilføyes at jeg synes å smile konstant i veskebutikker. Noen lidelsesfeller her på dol? 0 Siter
damedame Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 Veskefobi... Vel, jeg mente definitivt overdreven kjærlighet til vesker. 0 Siter
Gjest også glad i vesker Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg er også glad i vesker, men mannen min mener at jeg har nok.. Jeg har nok det, men ikke SÅ mange! Ser ofte flotte vesker jeg har lyst på, men kjøper ikke så ofte. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Ja, det gjør du. Jeg er nok bare en halv lidelsesfelle, jeg er en ryggsekkoman. Sånne små søte vet du, som du til og med kan ha på ryggen på danskegulvet. Dessuten er jeg skofreak. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg har fullstendig sko (spesielt støvletter) og klær (spesielt bukser og jakker) dilla. I tillegg elsker jeg sminke og kan bruke rimelig lang tid inne på butikker som esthetique. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg har fullstendig sko (spesielt støvletter) og klær (spesielt bukser og jakker) dilla. I tillegg elsker jeg sminke og kan bruke rimelig lang tid inne på butikker som esthetique. Jeg har litt jakkedilla også jeg. Hm, nå har jeg innrømmet jakker, sko og ryggsekker så da kan jeg vil innrømme resten også, nemlig diamanter. *Kryper nesten under databordet nå altså* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg har litt jakkedilla også jeg. Hm, nå har jeg innrømmet jakker, sko og ryggsekker så da kan jeg vil innrømme resten også, nemlig diamanter. *Kryper nesten under databordet nå altså* hehe oooo diamanter!!! Ja 'diamonds are a girls best friend' vettu:0) Enig at diamanter er flotte, men jeg har ikke akkurat like mange diamanter som jeg har sko da ;-) uvisst av hvilken grunn 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 hehe oooo diamanter!!! Ja 'diamonds are a girls best friend' vettu:0) Enig at diamanter er flotte, men jeg har ikke akkurat like mange diamanter som jeg har sko da ;-) uvisst av hvilken grunn Det har jeg men alle er ikke like store ( Jeg blir skikkelig skamfull når jeg forteller det. Det verste er at den ene ringen har falt ned i girkassa på bilen og jeg får den ikke opp. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Det har jeg men alle er ikke like store ( Jeg blir skikkelig skamfull når jeg forteller det. Det verste er at den ene ringen har falt ned i girkassa på bilen og jeg får den ikke opp. Oi! så utrolig kjedelig! Du vet liksom at den er der men får ikke tak i den. Kan du ikke få et bilverksted til å få tak i den? Eller må de plukke fra hverandre hele girkassen? 0 Siter
ariadne Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Veskefobi... Vel, jeg mente definitivt overdreven kjærlighet til vesker. Veskefili! Det har jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Oi! så utrolig kjedelig! Du vet liksom at den er der men får ikke tak i den. Kan du ikke få et bilverksted til å få tak i den? Eller må de plukke fra hverandre hele girkassen? De må plukke hele kasse fra hverandre. Jeg har vært der. 5 mellomstore diamanter som jeg fikk når jeg fikk eldstemann. Surt, men slik er det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 De må plukke hele kasse fra hverandre. Jeg har vært der. 5 mellomstore diamanter som jeg fikk når jeg fikk eldstemann. Surt, men slik er det. Huff så utrolig dumt. Var en gang ute med båt og slang ganske raskt hånden min til siden, hvorav mitt hvitgulls armbånd med diamanter falt ut i vannet, det var ikke sjangs til å rekke å få det opp igjen før det sank til bunns. Ganske bittert og se den synke uten å kunne gjøre noe med det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Huff så utrolig dumt. Var en gang ute med båt og slang ganske raskt hånden min til siden, hvorav mitt hvitgulls armbånd med diamanter falt ut i vannet, det var ikke sjangs til å rekke å få det opp igjen før det sank til bunns. Ganske bittert og se den synke uten å kunne gjøre noe med det. Jeg gjorde nesten det samme i syden. Det var enorme bølger og da jeg skulle opp så klarte jeg ikke å komme i land fordi jeg ble slått over ende hver gang. Dermed skled en annen diamantring av. Men den fikk jeg i hvert fall dekket gjennom reiseforsikringa. Halvparten av verdien, de hadde makssum på 5000 kr på hver enkelt ting. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg gjorde nesten det samme i syden. Det var enorme bølger og da jeg skulle opp så klarte jeg ikke å komme i land fordi jeg ble slått over ende hver gang. Dermed skled en annen diamantring av. Men den fikk jeg i hvert fall dekket gjennom reiseforsikringa. Halvparten av verdien, de hadde makssum på 5000 kr på hver enkelt ting. det var ihvertfall fint at du fikk dekket noe da:) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg lider under det samme når det gjelder både sko og vesker... 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 det var ihvertfall fint at du fikk dekket noe da:) Det var bra, jeg var hysterisk kan du skjønne. Her holdt jeg nesten på å drukne og det eneste jeg tenkte på var diamantene mine ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg lider under det samme når det gjelder både sko og vesker... Hva med diamanter da ;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Hva med diamanter da ;o) vel...jeg liker såklart diamanter, også.. Men sko og vesker er i det minste mulig å kjøpe innimellom... 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 vel...jeg liker såklart diamanter, også.. Men sko og vesker er i det minste mulig å kjøpe innimellom... Jeg har bare ønsket meg jeg, har bare kjøpt en sjøl og det var i Tyrkia. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg har bare ønsket meg jeg, har bare kjøpt en sjøl og det var i Tyrkia. Ja, jeg liker å få det. Har fått ørepynt med diamanter og andre edelstener i gave til bursdager og bryllupsdag og sånn. Det liker jeg veeldig godt. Bruker dem mye 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.