Gå til innhold

Lidelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lider jeg av veskefobi når det første jeg finner i julegavehandlingen er en bedårende flott veske - til meg selv?

Må også tilføyes at jeg synes å smile konstant i veskebutikker.

Noen lidelsesfeller her på dol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veskefobi... Vel, jeg mente definitivt overdreven kjærlighet til vesker.

Gjest også glad i vesker
Skrevet

Jeg er også glad i vesker, men mannen min mener at jeg har nok.. Jeg har nok det, men ikke SÅ mange! Ser ofte flotte vesker jeg har lyst på, men kjøper ikke så ofte.

Skrevet

Ja, det gjør du. Jeg er nok bare en halv lidelsesfelle, jeg er en ryggsekkoman. Sånne små søte vet du, som du til og med kan ha på ryggen på danskegulvet. Dessuten er jeg skofreak.

Skrevet

Jeg har fullstendig sko (spesielt støvletter) og klær (spesielt bukser og jakker) dilla. I tillegg elsker jeg sminke og kan bruke rimelig lang tid inne på butikker som esthetique.

Skrevet

Jeg har fullstendig sko (spesielt støvletter) og klær (spesielt bukser og jakker) dilla. I tillegg elsker jeg sminke og kan bruke rimelig lang tid inne på butikker som esthetique.

Jeg har litt jakkedilla også jeg. Hm, nå har jeg innrømmet jakker, sko og ryggsekker så da kan jeg vil innrømme resten også, nemlig diamanter. *Kryper nesten under databordet nå altså*

Skrevet

Jeg har litt jakkedilla også jeg. Hm, nå har jeg innrømmet jakker, sko og ryggsekker så da kan jeg vil innrømme resten også, nemlig diamanter. *Kryper nesten under databordet nå altså*

hehe oooo diamanter!!! Ja 'diamonds are a girls best friend' vettu:0) Enig at diamanter er flotte, men jeg har ikke akkurat like mange diamanter som jeg har sko da ;-) uvisst av hvilken grunn

Skrevet

hehe oooo diamanter!!! Ja 'diamonds are a girls best friend' vettu:0) Enig at diamanter er flotte, men jeg har ikke akkurat like mange diamanter som jeg har sko da ;-) uvisst av hvilken grunn

Det har jeg men alle er ikke like store :o(

Jeg blir skikkelig skamfull når jeg forteller det. Det verste er at den ene ringen har falt ned i girkassa på bilen og jeg får den ikke opp.

Skrevet

Det har jeg men alle er ikke like store :o(

Jeg blir skikkelig skamfull når jeg forteller det. Det verste er at den ene ringen har falt ned i girkassa på bilen og jeg får den ikke opp.

Oi! så utrolig kjedelig! Du vet liksom at den er der men får ikke tak i den. Kan du ikke få et bilverksted til å få tak i den? Eller må de plukke fra hverandre hele girkassen?

Skrevet

Veskefobi... Vel, jeg mente definitivt overdreven kjærlighet til vesker.

Veskefili! Det har jeg. :D

Skrevet

Oi! så utrolig kjedelig! Du vet liksom at den er der men får ikke tak i den. Kan du ikke få et bilverksted til å få tak i den? Eller må de plukke fra hverandre hele girkassen?

De må plukke hele kasse fra hverandre. Jeg har vært der. 5 mellomstore diamanter som jeg fikk når jeg fikk eldstemann. Surt, men slik er det.

Skrevet

De må plukke hele kasse fra hverandre. Jeg har vært der. 5 mellomstore diamanter som jeg fikk når jeg fikk eldstemann. Surt, men slik er det.

Huff så utrolig dumt. Var en gang ute med båt og slang ganske raskt hånden min til siden, hvorav mitt hvitgulls armbånd med diamanter falt ut i vannet, det var ikke sjangs til å rekke å få det opp igjen før det sank til bunns. Ganske bittert og se den synke uten å kunne gjøre noe med det.

Skrevet

Huff så utrolig dumt. Var en gang ute med båt og slang ganske raskt hånden min til siden, hvorav mitt hvitgulls armbånd med diamanter falt ut i vannet, det var ikke sjangs til å rekke å få det opp igjen før det sank til bunns. Ganske bittert og se den synke uten å kunne gjøre noe med det.

Jeg gjorde nesten det samme i syden. Det var enorme bølger og da jeg skulle opp så klarte jeg ikke å komme i land fordi jeg ble slått over ende hver gang. Dermed skled en annen diamantring av. Men den fikk jeg i hvert fall dekket gjennom reiseforsikringa. Halvparten av verdien, de hadde makssum på 5000 kr på hver enkelt ting.

Skrevet

Jeg gjorde nesten det samme i syden. Det var enorme bølger og da jeg skulle opp så klarte jeg ikke å komme i land fordi jeg ble slått over ende hver gang. Dermed skled en annen diamantring av. Men den fikk jeg i hvert fall dekket gjennom reiseforsikringa. Halvparten av verdien, de hadde makssum på 5000 kr på hver enkelt ting.

det var ihvertfall fint at du fikk dekket noe da:)

Skrevet

Jeg lider under det samme når det gjelder både sko og vesker...

Skrevet

det var ihvertfall fint at du fikk dekket noe da:)

Det var bra, jeg var hysterisk kan du skjønne. Her holdt jeg nesten på å drukne og det eneste jeg tenkte på var diamantene mine :o(

Skrevet

Jeg lider under det samme når det gjelder både sko og vesker...

Hva med diamanter da ;o)

Skrevet

Hva med diamanter da ;o)

vel...jeg liker såklart diamanter, også..

Men sko og vesker er i det minste mulig å kjøpe innimellom... ;)

Skrevet

vel...jeg liker såklart diamanter, også..

Men sko og vesker er i det minste mulig å kjøpe innimellom... ;)

Jeg har bare ønsket meg jeg, har bare kjøpt en sjøl og det var i Tyrkia.

Skrevet

Jeg har bare ønsket meg jeg, har bare kjøpt en sjøl og det var i Tyrkia.

Ja, jeg liker å få det. :)

Har fått ørepynt med diamanter og andre edelstener i gave til bursdager og bryllupsdag og sånn. Det liker jeg veeldig godt. Bruker dem mye :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...