Gå til innhold

blir det bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Alexander nesten var litt barnslig til tider jeg, sur og irritabel i gårdagens episode.

Man er jo ikke sånn når man er nyforelsket.

Jeg tror han har så kalde føtter at han ikke vet sin arme råd hvordan han skal komme seg ut av dette.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg også, jeg tror ikke han er klar for bryllup men har på en måte latt det gå for langt, føler nok ikke at han kan 'backe ut' nå.

Gjest stakkarstullinger
Skrevet

Hun berta er jo så utrolig nebbete, og vil bestemme alt!

Skrevet

Fatter og begriper ikke at de gjør samme feil som sist gang. Bestemmer alt om hvordan bryllupet skal skje før gubben kommer inn.. Synes programmet blir litt feil i det hele tatt. Det er jo bare alt for kort tid å gifte seg på. Og med tre "eksperter" i panelet, kan de ikke hjelpe til med kalde føtter og overstyring??

Det siste programmet var vondt, og værre blir det kanskje?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hvaiallverden snakker dere om? alexander hvem hva hvor? (skjønner jo det er tv, men...)

Skrevet

hvaiallverden snakker dere om? alexander hvem hva hvor? (skjønner jo det er tv, men...)

hehe, bill.mrk bryllup på tv 3. Reality serie, hvor en jente skal finne seg en å gifte seg med. Alt er klart til bryllupet men i utgangspunktet mangler hun bare hvem hun skal gifte seg med. Hun har nå falt for denne Alexander, så de skal gifte seg. Men det virker som han har ekstremt kalde føtter stakkar.

Gjest tro ikke på det
Skrevet

Alt er regissert, de impliserte har ingen inflytelse over handlingen, og det er ikke snakk om ekte følelser.

Har jeg hørt.

Skrevet

Alt er regissert, de impliserte har ingen inflytelse over handlingen, og det er ikke snakk om ekte følelser.

Har jeg hørt.

Hm det kan jeg ikke tro, det er ganske stort og alvorlig steg å gifte seg, de gjør vel ikke bare det fordi regissøren sier de skal gjøre det?

Skrevet

Jeg synes heller ikke han virker nyforelsket.

Det mest komiske i hele programmet er de tre julebukkene som liksom skal være ekspertpanel. Hun ene er bare opptatt av stjernetegn og han i midten vil ha mere action.

Skrevet

Jeg synes heller ikke han virker nyforelsket.

Det mest komiske i hele programmet er de tre julebukkene som liksom skal være ekspertpanel. Hun ene er bare opptatt av stjernetegn og han i midten vil ha mere action.

hahaha jeg er så enig i det. Det er virkelig 3 nisser altså! Ler hver gang de åpner munnen jeg.

Gjest tro ikke på det
Skrevet

Hm det kan jeg ikke tro, det er ganske stort og alvorlig steg å gifte seg, de gjør vel ikke bare det fordi regissøren sier de skal gjøre det?

Om det virkelig blir bryllup gjenstår å se, da.. (det gjør nok ikke det).

Gjest Cinderellla
Skrevet

For dere som ikke vil ødelegge morroa med slutten av grogrammet, IKKE LES VIDERE, for nå får dere hvis dere leser videre vite at han ikke gifter seg.

Heldigvis, for mer brødfjø av ei dame her jeg aldri sett maken til...huff... så umoden...

Skrevet

For dere som ikke vil ødelegge morroa med slutten av grogrammet, IKKE LES VIDERE, for nå får dere hvis dere leser videre vite at han ikke gifter seg.

Heldigvis, for mer brødfjø av ei dame her jeg aldri sett maken til...huff... så umoden...

seriøst???? hvordan vet du dette? så det blir ikke bryllup altså??? hvorfor ikke? han ville ikke? oi mange spm hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...