Gå til innhold

Hva slags sminke bruker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

9

• favn

6

• amber sun

4

• ariadne

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bruker en salig blanding av flere merker. Kjøper det jeg liker best i de ulike merkene.

Loreal, Max Factor, Maybelline, Volare, Mary Key.

Skrevet

MaxFactor Lipfinity. Etter tips herfra faktisk, og den holder seg perfekt i 14 timer. Uten å kødde eller overdrive.

Kommer aldri til å bytte igjen.

Og siden jeg er så fornøyd med den har jeg kjøpt meg MaxFactor Lashfinity også, men siden jeg bruker mascara ca en gang hvert jubelår aner jeg ikke om jeg er fornøyd eller ikke.

Ellers har jeg en dekkstift, men jeg aner ikke merke... Vet ikke helt hvor jeg har den engang akkurat nå, men det kommer vel tidsnok en krisekvise som gjør at jeg må lete den fram.

Skrevet

Jeg bruker en salig blanding av flere merker. Kjøper det jeg liker best i de ulike merkene.

Bruker du kremer i Mary Kay også amber? Isåfall fornøyd? Var på demo på Storefjell i vinterferien og fikk bra inntrykk, men dyrt da.

Skrevet

Bruker du kremer i Mary Kay også amber? Isåfall fornøyd? Var på demo på Storefjell i vinterferien og fikk bra inntrykk, men dyrt da.

Anbefaler mascaraen, den er helt utrolig bra!

Ellers bruker jeg concealeren derfra, den er også super.

Kremer har jeg ikke kjøpt, men tror det skal være bra. :)

Skrevet

Jeg bruker Artdeco øyeskygge, fordi jeg liker mørke blå/lilla øyeskygger og de har en veldig fin en. I tillegg kan du sette sammen farger isteden for å måtte kjøpe et sett med to eller flere farger der du bare bruker en av dem.

Kjøper også artdeco eyelinere, og har også et par h&m eyelinere (koster 19kr) som jeg synes er bra.

Når det gjelder mascara bruker jeg Dior Show, hvis jeg ikke vil kjøpe så dyr mascara hender det også jeg kjøper MaxFactor Dramatic Look.

Foundation og pudder bruker jeg Mary Kay (fra USA), som er lett og fin for huden.

Jeg har også h&m pudder hvis jeg skal ha med meg pudder på byen og ikke vil ta med meg en som er litt dyrere. Og den er faktisk veldig bra og koster bare 39kr:-)

Videre bruker jeg en del Chanel produkter, jeg er stor fan av Chanel. Har Chanel rouge, og Chanel bronze pudder. De er kjempe fine, og veldig drøye.

Til leppene bruker jeg til daglig ofte lipgloss (City lips også fra USA, som gjør leppene større) eller så bruker jeg ingenting. Skal jeg pynte med kan det hende jeg bruker farget leppestift, har en fin en fra Elisabeth Arden.

Oi dette ble langt!

Skrevet

jøss flere som bruker Mary Kay faktisk:-) Liker veldig godt produktene deres.

Skrevet

jøss flere som bruker Mary Kay faktisk:-) Liker veldig godt produktene deres.

Ja, jeg kjente ei som var konsulent for Mary Kay der vi bodde før.

Skrevet

Ja, jeg kjente ei som var konsulent for Mary Kay der vi bodde før.

ok, det gjør jeg også, Det var slik jeg fikk vite om produktet.

Skrevet

I min alder, i 50 årene prioriterer jeg gode kremer aller først. Dag, natt og øyekrem. Også renseprodukter.

Må jo allikevel bruke mascara daglig, blitt avhengig av det. Kjøper for det meste Loreal til drøye hundrelappen, grei nok.

Leppestifter varierer jeg i når det gjelder merke. Har vel aldri funnet en jeg synes sitter helt bra. Bruker ikke leppestift hver eneste dag.

Øyeskygge til selskapsbruk og den er fra Four Season. Også en brun dagkrem og en fondation herfra. Har også to underlagskremer herfra, en om jeg er litt blå under øynene (da er gult under bra), og en for litt sprengte blodkar i kinnene(da er grønt under bra). Disse dekker veldig bra og blir jevnt og pent med fondation utenpå. Bare så synd jeg sjelden er i selskaper så blir ikke mye brukt.

Skrevet

ok, det gjør jeg også, Det var slik jeg fikk vite om produktet.

Hørte altså om Mary Kay på Storefjell, men damen har ringt meg flere ganger etter det. Synd det er så dyre produkter, tenker på kremene og serum. Flotte produkter, det merket jeg på demo'n, vi fikk prøve dem der.

Skrevet

Sonya - fra "egen" butikk. Fløyelsmyk og pleiende.

Også Kanebo 38 mascara...

Skrevet

Hørte altså om Mary Kay på Storefjell, men damen har ringt meg flere ganger etter det. Synd det er så dyre produkter, tenker på kremene og serum. Flotte produkter, det merket jeg på demo'n, vi fikk prøve dem der.

Fikk også prøve dem på en demom og produktene er kjempe fine. Jo de er dyre men jeg synes likevel de er billigere enn mange andre av de finere merkene. I tillegg er de ganske drøye. Fuktighetskremen jeg bl.a bruker koster 200kr for 115ml. Skulle jeg hatt en fuktighetskrem fra f.eks Clinique koster den mer og da får man som regel bare 50ml.

Skrevet

Fikk også prøve dem på en demom og produktene er kjempe fine. Jo de er dyre men jeg synes likevel de er billigere enn mange andre av de finere merkene. I tillegg er de ganske drøye. Fuktighetskremen jeg bl.a bruker koster 200kr for 115ml. Skulle jeg hatt en fuktighetskrem fra f.eks Clinique koster den mer og da får man som regel bare 50ml.

demo, ikke demom :)

Skrevet

Bruker Lancôme mascara. Det er vel stort sett det som er gjengangeren. Resten er det som er billigere..

Skrevet

Bruker nesten aldri sminke.

Unntaket er om jeg skal ut en kveld, da bruker jeg en mørk grå - eller brun - strek, litt på kant ved øyevipper og litt på underkant.

Så litt sverte, svart.

Mulig bruker jeg noe skygge også, da lys brun el.

Siden jeg bruker det så sjelden er det de samme tingene jeg har hatt i en mengde år nå, husker derfor ikke merke ol.

:)

Skrevet

Pga allergi bruker jeg bare Isadora sine produkter.

Skulle likt å vite om det finnes andre og bedre allergivennlige sminker. (Oriflame tåler jeg ikke)

Gjest papirtiger
Skrevet

Pga allergi bruker jeg bare Isadora sine produkter.

Skulle likt å vite om det finnes andre og bedre allergivennlige sminker. (Oriflame tåler jeg ikke)

Clinique. Ingen parfyme, ingen fargestoffer. Og veldig bra sminke. Rimelig også.

Isadora er skikkelig dårlig spør du meg. Bortsett fra neglelakk.

Skrevet

Clinique. Ingen parfyme, ingen fargestoffer. Og veldig bra sminke. Rimelig også.

Isadora er skikkelig dårlig spør du meg. Bortsett fra neglelakk.

Enig, min erfaring er også at IsaDora er dåra, dårlig. Men øyeskyggene deres bruker jeg nå, de liker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...