Gå til innhold

Siste episode av Fridens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som er så "utenfor" at jeg ikke ser på...??

Ramlet av for noen rå siden. Synes da at det ble oppbrukt. Hehe, noen inegn rundt meg er enige i da. Men men. Her sitter jeg da, foran PC'n når siste epsisode går...

Lei meg? Nope:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, hadde dilla for noen år siden, men så bare ballet alt på seg og det samme kom om og om igjen helt til det ikke var morsomt lenger... mener jeg :)

Skrevet

Iddiot!!! Friends er FABELAKTIG!!!! Gråt som en liten unge akkurat nå da de viste at Rachel kom tilbake!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Helt enig, hadde dilla for noen år siden, men så bare ballet alt på seg og det samme kom om og om igjen helt til det ikke var morsomt lenger... mener jeg :)

Her faller tårene :(

Gjest forunderlige verden
Skrevet

Iddiot!!! Friends er FABELAKTIG!!!! Gråt som en liten unge akkurat nå da de viste at Rachel kom tilbake!

Det gjorde tydeligvis *hallodamen* også, det ble jo tragisk da hun annonserte nyheter med den spente situasjone i Ukraina med en tydelig klump i halsen.

Det forteller også litt om hvilken verden vi lever her, flertallet gråter av avslutningen på en såpeserie, hva som skjer i resten av verden er liksom ikke så viktig.

Skrevet

Her og, syntes det er synd at serien er slutt!!!

Skrevet

Det gjorde tydeligvis *hallodamen* også, det ble jo tragisk da hun annonserte nyheter med den spente situasjone i Ukraina med en tydelig klump i halsen.

Det forteller også litt om hvilken verden vi lever her, flertallet gråter av avslutningen på en såpeserie, hva som skjer i resten av verden er liksom ikke så viktig.

Å herre jemen!

Så du tror du at fordi noen syntes det er trist at en serie er over, og at de faktisk gråter av en slik flott avslutting så bryr de seg ikke om hva som skjer rundt om kring i verden?

Ja da lurer virkelig jeg også på hva som feiler verden og deg?

Skrevet

Nei jeg så ikke siste episode

Så friends lever evig hos meg

*triks*

Skrevet

det var veldig trist ja:0( Jeg elsket den serien!

Gjest forunderlige verden
Skrevet

Å herre jemen!

Så du tror du at fordi noen syntes det er trist at en serie er over, og at de faktisk gråter av en slik flott avslutting så bryr de seg ikke om hva som skjer rundt om kring i verden?

Ja da lurer virkelig jeg også på hva som feiler verden og deg?

Ja, jeg synes det er underlig. Jeg bruker mye tid på å forklare min 9-åring at Harry Potter er en fantasifigur og eventyr. Ikke rart han har vansker med å skjønne det når voksne mennesker gråter av at skuespillere slutter i en jobb for å gjøre noe annet.

Skrevet

Skulle Emma bo hos besteforeldrene mens mor var i Paris ett år?

Skulle hun være med Rachel?

Hvorfor godtok Ross det uten videre, og hvorfor var ikke det et vektig argument for at Rachel skulle bli?

Sprøyt!

Friends var kjempefint fra Londonturen og fram til det ble en føljetong.

Skrevet

Ja, jeg synes det er underlig. Jeg bruker mye tid på å forklare min 9-åring at Harry Potter er en fantasifigur og eventyr. Ikke rart han har vansker med å skjønne det når voksne mennesker gråter av at skuespillere slutter i en jobb for å gjøre noe annet.

Og du tror virkelig at de som ser friends "tror" at de er virkelige?

Ja da skjønner jeg godt at 9 åringen din ikke skjønner bæret!

Skrevet

Skulle Emma bo hos besteforeldrene mens mor var i Paris ett år?

Skulle hun være med Rachel?

Hvorfor godtok Ross det uten videre, og hvorfor var ikke det et vektig argument for at Rachel skulle bli?

Sprøyt!

Friends var kjempefint fra Londonturen og fram til det ble en føljetong.

Moren til Rachel skulle jo reise noen dager etterpå med Emma.

Og forøvrig: Rachel reiste jo ikke..

Fulgte du ikke med (det var to episoder i dag vettu)?

Skrevet

Jeeeesus.

Så selv om jeg liker å bli underholdt av sitcom's, så bryr jeg meg ikke om hva som skjer i verden?.hehe.. Snakk om å være trangsynt.

Skrevet

PC og CSI-reprise her :o)

CSI hos meg også. Episoden i går var da noe merkelig?! Voksne menn i dyrekostymer? Jaja, hver sin lyst! :o)

Men George Eads er nå til å spise opp da...! Grissom også etter at han anla skjegg! *Hihi*

Skrevet

Ja, Friends er/var topp...

Snufset nok litt her også...bra Rachel gikk av flyet igjen.

Det var bra hun og Ross ble sammen igjen :)

:)

Gjett hvor mange som kjøper Friends på DVD til jul nå, da. ;)

Skrevet

CSI hos meg også. Episoden i går var da noe merkelig?! Voksne menn i dyrekostymer? Jaja, hver sin lyst! :o)

Men George Eads er nå til å spise opp da...! Grissom også etter at han anla skjegg! *Hihi*

NOE snodig ja.*s*

Hvem er han George-fyren du nevner? Er det noen -virkelig- tagbare i CSI altså?

Det hjalp da Grissom fikk skjegg, det skal jeg innrømme, men han mangler fortsatt litt bad-guy-faktor ;o)

Skrevet

NOE snodig ja.*s*

Hvem er han George-fyren du nevner? Er det noen -virkelig- tagbare i CSI altså?

Det hjalp da Grissom fikk skjegg, det skal jeg innrømme, men han mangler fortsatt litt bad-guy-faktor ;o)

Han litt yngre og kjekkere vet du. Her er han:

http://members.aol.com/csidna/csi-nick-vest.jpg

*Sikler*

Skrevet

Hvofor trekker du automatisk slutningen at de som gråter av en serie ikke klarer å følge med på hva som skjer i resten av verden?

Går an å ha flere tanker i hodet på en gang, vet du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...