Dory Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Er det bare meg som er så "utenfor" at jeg ikke ser på...?? Ramlet av for noen rå siden. Synes da at det ble oppbrukt. Hehe, noen inegn rundt meg er enige i da. Men men. Her sitter jeg da, foran PC'n når siste epsisode går... Lei meg? Nope:)))) 0 Siter
Dolores Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Helt enig, hadde dilla for noen år siden, men så bare ballet alt på seg og det samme kom om og om igjen helt til det ikke var morsomt lenger... mener jeg 0 Siter
Moraki Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Iddiot!!! Friends er FABELAKTIG!!!! Gråt som en liten unge akkurat nå da de viste at Rachel kom tilbake! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Helt enig, hadde dilla for noen år siden, men så bare ballet alt på seg og det samme kom om og om igjen helt til det ikke var morsomt lenger... mener jeg Her faller tårene 0 Siter
Gjest forunderlige verden Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Iddiot!!! Friends er FABELAKTIG!!!! Gråt som en liten unge akkurat nå da de viste at Rachel kom tilbake! Det gjorde tydeligvis *hallodamen* også, det ble jo tragisk da hun annonserte nyheter med den spente situasjone i Ukraina med en tydelig klump i halsen. Det forteller også litt om hvilken verden vi lever her, flertallet gråter av avslutningen på en såpeserie, hva som skjer i resten av verden er liksom ikke så viktig. 0 Siter
Mistera Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Her faller tårene Her og, syntes det er synd at serien er slutt!!! 0 Siter
Mistera Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Det gjorde tydeligvis *hallodamen* også, det ble jo tragisk da hun annonserte nyheter med den spente situasjone i Ukraina med en tydelig klump i halsen. Det forteller også litt om hvilken verden vi lever her, flertallet gråter av avslutningen på en såpeserie, hva som skjer i resten av verden er liksom ikke så viktig. Å herre jemen! Så du tror du at fordi noen syntes det er trist at en serie er over, og at de faktisk gråter av en slik flott avslutting så bryr de seg ikke om hva som skjer rundt om kring i verden? Ja da lurer virkelig jeg også på hva som feiler verden og deg? 0 Siter
cathlin Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Nei jeg så ikke siste episode Så friends lever evig hos meg *triks* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Her faller tårene det var veldig trist ja:0( Jeg elsket den serien! 0 Siter
Gjest forunderlige verden Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Å herre jemen! Så du tror du at fordi noen syntes det er trist at en serie er over, og at de faktisk gråter av en slik flott avslutting så bryr de seg ikke om hva som skjer rundt om kring i verden? Ja da lurer virkelig jeg også på hva som feiler verden og deg? Ja, jeg synes det er underlig. Jeg bruker mye tid på å forklare min 9-åring at Harry Potter er en fantasifigur og eventyr. Ikke rart han har vansker med å skjønne det når voksne mennesker gråter av at skuespillere slutter i en jobb for å gjøre noe annet. 0 Siter
Champagne Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Skulle Emma bo hos besteforeldrene mens mor var i Paris ett år? Skulle hun være med Rachel? Hvorfor godtok Ross det uten videre, og hvorfor var ikke det et vektig argument for at Rachel skulle bli? Sprøyt! Friends var kjempefint fra Londonturen og fram til det ble en føljetong. 0 Siter
Mistera Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Ja, jeg synes det er underlig. Jeg bruker mye tid på å forklare min 9-åring at Harry Potter er en fantasifigur og eventyr. Ikke rart han har vansker med å skjønne det når voksne mennesker gråter av at skuespillere slutter i en jobb for å gjøre noe annet. Og du tror virkelig at de som ser friends "tror" at de er virkelige? Ja da skjønner jeg godt at 9 åringen din ikke skjønner bæret! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Skulle Emma bo hos besteforeldrene mens mor var i Paris ett år? Skulle hun være med Rachel? Hvorfor godtok Ross det uten videre, og hvorfor var ikke det et vektig argument for at Rachel skulle bli? Sprøyt! Friends var kjempefint fra Londonturen og fram til det ble en føljetong. Moren til Rachel skulle jo reise noen dager etterpå med Emma. Og forøvrig: Rachel reiste jo ikke.. Fulgte du ikke med (det var to episoder i dag vettu)? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Det gjorde tydeligvis *hallodamen* også, det ble jo tragisk da hun annonserte nyheter med den spente situasjone i Ukraina med en tydelig klump i halsen. Det forteller også litt om hvilken verden vi lever her, flertallet gråter av avslutningen på en såpeserie, hva som skjer i resten av verden er liksom ikke så viktig. Jeeeesus. Så selv om jeg liker å bli underholdt av sitcom's, så bryr jeg meg ikke om hva som skjer i verden?.hehe.. Snakk om å være trangsynt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 PC og CSI-reprise her ) CSI hos meg også. Episoden i går var da noe merkelig?! Voksne menn i dyrekostymer? Jaja, hver sin lyst! ) Men George Eads er nå til å spise opp da...! Grissom også etter at han anla skjegg! *Hihi* 0 Siter
amber sun Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Iddiot!!! Friends er FABELAKTIG!!!! Gråt som en liten unge akkurat nå da de viste at Rachel kom tilbake! Ja, Friends er/var topp... Snufset nok litt her også...bra Rachel gikk av flyet igjen. Det var bra hun og Ross ble sammen igjen Gjett hvor mange som kjøper Friends på DVD til jul nå, da. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 CSI hos meg også. Episoden i går var da noe merkelig?! Voksne menn i dyrekostymer? Jaja, hver sin lyst! ) Men George Eads er nå til å spise opp da...! Grissom også etter at han anla skjegg! *Hihi* NOE snodig ja.*s* Hvem er han George-fyren du nevner? Er det noen -virkelig- tagbare i CSI altså? Det hjalp da Grissom fikk skjegg, det skal jeg innrømme, men han mangler fortsatt litt bad-guy-faktor ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 NOE snodig ja.*s* Hvem er han George-fyren du nevner? Er det noen -virkelig- tagbare i CSI altså? Det hjalp da Grissom fikk skjegg, det skal jeg innrømme, men han mangler fortsatt litt bad-guy-faktor ;o) Han litt yngre og kjekkere vet du. Her er han: http://members.aol.com/csidna/csi-nick-vest.jpg *Sikler* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Det gjorde tydeligvis *hallodamen* også, det ble jo tragisk da hun annonserte nyheter med den spente situasjone i Ukraina med en tydelig klump i halsen. Det forteller også litt om hvilken verden vi lever her, flertallet gråter av avslutningen på en såpeserie, hva som skjer i resten av verden er liksom ikke så viktig. Hvofor trekker du automatisk slutningen at de som gråter av en serie ikke klarer å følge med på hva som skjer i resten av verden? Går an å ha flere tanker i hodet på en gang, vet du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.