Gå til innhold

Siste episode av Fridens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren til Rachel skulle jo reise noen dager etterpå med Emma.

Og forøvrig: Rachel reiste jo ikke..

Fulgte du ikke med (det var to episoder i dag vettu)?

Joda, jeg så jo at hu ikke dro.

Synes kanskje bare at Ross kunne vært litt mer interessert i datteren sin, og nevnt henne som en grunn for ikke å dra til Paris.

Men, nå gir han jo faen i sønnen og da så..

Serien er fin den, bevares, gleder meg til Joey begynner.

Men kommer til å savne den vidunderlig vakre Courteney Cox, hun har vært min favorittkvinne siden hun danset med Springsteen..

Ikke lesbisk fordet assa..

Videoannonse
Annonse
Gjest fra sine
Skrevet

NOE snodig ja.*s*

Hvem er han George-fyren du nevner? Er det noen -virkelig- tagbare i CSI altså?

Det hjalp da Grissom fikk skjegg, det skal jeg innrømme, men han mangler fortsatt litt bad-guy-faktor ;o)

Fjortenåringen min sikler etter David Caruso fra CSI Miami..

Ikke dum han nei..

Skrevet

Joda, jeg så jo at hu ikke dro.

Synes kanskje bare at Ross kunne vært litt mer interessert i datteren sin, og nevnt henne som en grunn for ikke å dra til Paris.

Men, nå gir han jo faen i sønnen og da så..

Serien er fin den, bevares, gleder meg til Joey begynner.

Men kommer til å savne den vidunderlig vakre Courteney Cox, hun har vært min favorittkvinne siden hun danset med Springsteen..

Ikke lesbisk fordet assa..

Datterens ve og vel var jo et stort diskusjonstema i en av de første episodene Paris kom opp.

Og i forhold til sønnen (og datteren, for den saks skyld): Det har vært en av seriens styrker at den ikke bare har sentrert seg rundt ungene når de har kommet. Greit at de er med fra tid til annen, men det er jo de seks vennene det handler om.

Godt løst, synes jeg.

Skrevet

Datterens ve og vel var jo et stort diskusjonstema i en av de første episodene Paris kom opp.

Og i forhold til sønnen (og datteren, for den saks skyld): Det har vært en av seriens styrker at den ikke bare har sentrert seg rundt ungene når de har kommet. Greit at de er med fra tid til annen, men det er jo de seks vennene det handler om.

Godt løst, synes jeg.

Hadde vært bedre uten unger i serien i det hele tatt.

Se på Kongen av Queens, den har gått i årevis uten at det har blitt barn.

Skrevet

Hadde vært bedre uten unger i serien i det hele tatt.

Se på Kongen av Queens, den har gått i årevis uten at det har blitt barn.

De har til gjengjeld lagt inn en abort og litt sånt snadder. Da er det tross alt hyggeligere at det blir barn.

Jeg har likt at serien har vokst med tiden.Synes ikke Kongen av Queens når den til hælene engang.

Skrevet

De har til gjengjeld lagt inn en abort og litt sånt snadder. Da er det tross alt hyggeligere at det blir barn.

Jeg har likt at serien har vokst med tiden.Synes ikke Kongen av Queens når den til hælene engang.

hvem tok abort? det kan jeg rett og slett ikke huske....

Skrevet

hvem tok abort? det kan jeg rett og slett ikke huske....

Carrie tok ikke abort, men hun aborterte. De hadde gledet seg veldig, men mistet barnet.

Ikke akkurat lystige greier.

Skrevet

Carrie tok ikke abort, men hun aborterte. De hadde gledet seg veldig, men mistet barnet.

Ikke akkurat lystige greier.

ååå ja du mente i Kongen av Queens ja, det husker jeg. Trodde du snakket om Friends jeg:-)

Skrevet

ååå ja du mente i Kongen av Queens ja, det husker jeg. Trodde du snakket om Friends jeg:-)

Nei, der har det ikke vært noen aborter, så vidt jeg vet. Det er vel omtrent det eneste som _ikke_ har vært der. ;o)

Skrevet

Skulle Emma bo hos besteforeldrene mens mor var i Paris ett år?

Skulle hun være med Rachel?

Hvorfor godtok Ross det uten videre, og hvorfor var ikke det et vektig argument for at Rachel skulle bli?

Sprøyt!

Friends var kjempefint fra Londonturen og fram til det ble en føljetong.

Enig, etter Londonturen ble serien en parodi på seg selv. Men fram til da var det genialt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...