Gå til innhold

Hund som biter på alt!

Anbefalte innlegg

Gjest den sorte dame
Skrevet

Hva skal jeg smøre/spraye på?

Har hørt at grønnsåpe kan funke, men hvor mye? Og det skal vel blandes ut i vann? Eller er poenget borte da?

Noen tips til tissing og bæsjing om natten! Veldig flink ellers...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger noe du kan spraye på ting på dyrebutikken. Vet ikke om grønnsåpe er så lurt. Hunden min er i hvert fall vill etter det.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Pass på sånn at du slipper den ut før du legger deg, og se til at den gjør fra seg. Selv om det tar tid. Dette er vogså det første du må gjøre om morgenen.

Gjest bitetrang
Skrevet

Jeg biter også på alt, men det er stort sett fordi jeg er naiv : D

Gjest den sorte dame
Skrevet

Pass på sånn at du slipper den ut før du legger deg, og se til at den gjør fra seg. Selv om det tar tid. Dette er vogså det første du må gjøre om morgenen.

Hei!

Han er ute sent om kvelden - rundt 24.00 og ute igjen om morgenen ca 06.30.

Siste vi gjør før vi legger oss og ut i pysjen og bobledress før noe annet om morgenen! Allikevel klarer han å tisse på 3 steder og bæsje på 2 om natten!

Vet sånt tar tid, han er heller ikke helt ren på dagen enda, men det kunne jo hende noen hadde noen gode tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...