Gjest den sorte dame Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Hva skal jeg smøre/spraye på? Har hørt at grønnsåpe kan funke, men hvor mye? Og det skal vel blandes ut i vann? Eller er poenget borte da? Noen tips til tissing og bæsjing om natten! Veldig flink ellers... 0 Siter
Soria Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 De selger noe du kan spraye på ting på dyrebutikken. Vet ikke om grønnsåpe er så lurt. Hunden min er i hvert fall vill etter det. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Pass på sånn at du slipper den ut før du legger deg, og se til at den gjør fra seg. Selv om det tar tid. Dette er vogså det første du må gjøre om morgenen. 0 Siter
Gjest bitetrang Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Jeg biter også på alt, men det er stort sett fordi jeg er naiv : D 0 Siter
Gjest den sorte dame Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Pass på sånn at du slipper den ut før du legger deg, og se til at den gjør fra seg. Selv om det tar tid. Dette er vogså det første du må gjøre om morgenen. Hei! Han er ute sent om kvelden - rundt 24.00 og ute igjen om morgenen ca 06.30. Siste vi gjør før vi legger oss og ut i pysjen og bobledress før noe annet om morgenen! Allikevel klarer han å tisse på 3 steder og bæsje på 2 om natten! Vet sånt tar tid, han er heller ikke helt ren på dagen enda, men det kunne jo hende noen hadde noen gode tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.