Gå til innhold

Plagsom svette - operere?

Anbefalte innlegg

Gjest Svetter mye
Skrevet

Jeg svetter fryktelig mye under armene, har gjort det så lenge jeg kan huske. Det er ganske plagsomt for det synes store ringer under armene og det er ubehagelig og klamt å gå med. Bruker to-tre t-skjorter til dagen...

Hvordan er det med operasjon av slike ting? Hva kan gjøres og hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke så veldig mye om selve operasjonen, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men jeg har en vennine som har opertert svettekjertlene pga at hun også svettet veldig. Operasjonen var visst nok veldig enkel og hun kunne dra hjem rett etterpå. Hun fikk det også dekket,og betalte bare en egenandel på 500kr. Hun måtte gå med bandasjer i noen dager etterpå. I følge henne har det hjulpet veldig, før gikk hun bare i sorte og hvite klær hvor svetten ikke ville synes, nå går hun rundt i alle slags farger. Lykke til!

Gjest TildeMilde
Skrevet

Jeg kan ikke så veldig mye om selve operasjonen, så der kan jeg ikke hjelpe deg. Men jeg har en vennine som har opertert svettekjertlene pga at hun også svettet veldig. Operasjonen var visst nok veldig enkel og hun kunne dra hjem rett etterpå. Hun fikk det også dekket,og betalte bare en egenandel på 500kr. Hun måtte gå med bandasjer i noen dager etterpå. I følge henne har det hjulpet veldig, før gikk hun bare i sorte og hvite klær hvor svetten ikke ville synes, nå går hun rundt i alle slags farger. Lykke til!

Noen som aner om dette kan gjøres på føttene også?

Skrevet

Noen som aner om dette kan gjøres på føttene også?

det aner jeg ikke desverre. Men har man svettekjertler på føttene?

Skrevet

"Hun fikk de dekket"

Vil det si at man må ha henvisning fra legen da kanskje?

Skrevet

"Hun fikk de dekket"

Vil det si at man må ha henvisning fra legen da kanskje?

Regner med det ja. Men jeg er ikke noe ekspert på dette altså, sier bare det hun har fortalt meg.

Skrevet

Dette kan fint opereres og du kan få det dekket, men det tar sin tid å stå i den køen. Gjør du det privat og betaler selv kan du få gjort det med en gang.

Skrevet

Satt på et venterom i går og bladde i et gammelt KK fra i fjor vår (mars?) og der var det en reportasje om "ekstrem" svetting. Dama i reportasjen fikk behandling med Botox, injeksjoner i armhulen. Behandlingen var meget vellykket, og ble gjort av leger. (Oslo) Kanskje noe å forske videre på? Har som sagt ikke bladet her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...