Nemi Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 ..hvordan gjør jeg det,og i hvilket program? Skal altså lage en "plakat" i A4 str.for å henge opp 'rundtomkring',med litt info. om bila med lapper de kan rive av,uten at jeg må skrive noe for hånd.. Tell me about it,please :-) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Altså - det er fullt mulig å vri og vende på det i word, men orker ikke tenke på hvordan jeg gjorde det nå.... En enkel måte å unngå "vridning i to retninger-problemet" på, er å la de lappene til å rive av være ute på høyresiden i stedet for bunnen ) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Fant ut en enkel metode i word: Lappene nederst lager du ved å ta: Sett inn--> tekstboks. Format --> tekstretning, endre den (Under Format --> tekstboks kan du selv velge om du vil ha linjer rundt tekstboksen osv... og altså fjerne "boksene".) Gjenta så mange ganger som du har behov for. mvh 0 Siter
Nemi Skrevet 24. november 2004 Forfatter Skrevet 24. november 2004 Fant ut en enkel metode i word: Lappene nederst lager du ved å ta: Sett inn--> tekstboks. Format --> tekstretning, endre den (Under Format --> tekstboks kan du selv velge om du vil ha linjer rundt tekstboksen osv... og altså fjerne "boksene".) Gjenta så mange ganger som du har behov for. mvh Aha! Takker og bukker,SoriaMoria :-Þ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.