Gå til innhold

windows har krympet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehhmm..dette finner jeg altså ikke ut av.Sikkert en enkel greie..?

Altså,vinduet mitt har krympet.Det er et åpent felt mellom vinduet og statuslinja nederst,og det irriterer meg!

Hva gjør jeg for å få et helt vindu?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med åpent felt? Hvordan ser det ut?

Mener du at nettleser-vinduet er for lite? I så fall er det bare å ta tak i kanten og dra... eventuelt trykke på maksimer-knappen oppe i høyre hjørne (like ved siden av lukk-knappen)

Skrevet

Mener du at nettleser-vinduet er for lite? I så fall er det bare å ta tak i kanten og dra... eventuelt trykke på maksimer-knappen oppe i høyre hjørne (like ved siden av lukk-knappen)

Det e et åpent felt på ca 1,5 cm og hvitt.Slik er det også med skjermspareren på.

Det går ikke an å dra det ned,for det har jeg prøvd 1000 ganger (har funka før),og jeg vil ikke ha det helt maximert,for det tar hele skjermen.Jeg vil bare ha et normalt vindu..

Aner meg at jeg har låst den på en eller annen måte...

Skrevet

Det e et åpent felt på ca 1,5 cm og hvitt.Slik er det også med skjermspareren på.

Det går ikke an å dra det ned,for det har jeg prøvd 1000 ganger (har funka før),og jeg vil ikke ha det helt maximert,for det tar hele skjermen.Jeg vil bare ha et normalt vindu..

Er det ikke da man bruker de knappene foran på skjermen?

Jeg er helt idiot altså når det hjelder data men det er da + og - på skjermen og flytt til høyre/venstre

Skrevet

Hm. Hvis feltet er tomt også med skjermspareren på, og oppgavelinjen ligger under det tomme feltet, så vet jeg ikke helt hva som er galt.

Skrevet

Hm. Hvis feltet er tomt også med skjermspareren på, og oppgavelinjen ligger under det tomme feltet, så vet jeg ikke helt hva som er galt.

Hmm..nå lurte jeg deg litt her.Når skjermspareren er på,er det ok.Det tar hele skjermen,men med bakgrunn på,er det fortsatt åpent mellom ststuslinje og vindu...

Er det ikke noe jeg har låst av,tro? Har egentlig prøvd det meste, men...

Skrevet

Er det ikke da man bruker de knappene foran på skjermen?

Jeg er helt idiot altså når det hjelder data men det er da + og - på skjermen og flytt til høyre/venstre

Takk for svar.

Vet ikke helt hvor du var nå med + og -,men jeg har sikkert prøvd det òg... ;o)

Skrevet

Har du ikke en løsning på mitt forrige spm. ang lage "plakat"? Regner med jeg kan bruke words..? Men hvordan..

Må altså ha en mulighet til å skrive loddrett,med felter mellom,slik at jeg kan klippe ut lapper nederst på siden...

Skrevet

Når jeg drar ned start-linjen,slik at den ikke vises,blir også vinduet dratt ned til der start linjen _egentlig_ slutter (når den er oppe.) Men når jeg drar opp start linjen,blir også vinduet med opp..Kremt,her blir det mye vissvass.

skjønner du noe av det jeg prøver å fortelle? :o

Skrevet

Når jeg drar ned start-linjen,slik at den ikke vises,blir også vinduet dratt ned til der start linjen _egentlig_ slutter (når den er oppe.) Men når jeg drar opp start linjen,blir også vinduet med opp..Kremt,her blir det mye vissvass.

skjønner du noe av det jeg prøver å fortelle? :o

Vanskelig å forstå hva som skjer uten å se det med egne øyne. Det burde hjelpe å dra i kanten på vinduet (altså ikke i oppgavelinjen)

Skrevet

Har du ikke en løsning på mitt forrige spm. ang lage "plakat"? Regner med jeg kan bruke words..? Men hvordan..

Må altså ha en mulighet til å skrive loddrett,med felter mellom,slik at jeg kan klippe ut lapper nederst på siden...

Nei, jeg kan ikke med Word. Men det finnes sikkert en måte å vri teksten på slik at du får laget lapper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...