Gjest kvitsymra Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 .. i Stavanger-regionen. Eg hadde tenkt å rydde litt i boden, ja. mvh 0 Siter
poke Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Ikke så veldig lenge siden jeg så det på Europris Kvadrat. Men det var før alle juletingene kom så ikke sikkert de har det stående lenger.... 0 Siter
flisa Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Som poke sa - vi kjøpte 2 sånne før jul i fjor - de var glad for å bli kvitt dem og vi fikk begge for 450,- til sammen ,) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Ikke så veldig lenge siden jeg så det på Europris Kvadrat. Men det var før alle juletingene kom så ikke sikkert de har det stående lenger.... Europris på Bryne har det!....eh....hadde i hvert fall ....... 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Europris på Bryne har det!....eh....hadde i hvert fall ....... Kjekt med DOL. Her får man svar på det meste. :c) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.