Gå til innhold

Alle burde greie en!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"og har ikke noe behor eller egentlig lyst til å ha kontakt med vedkommende"

Det er det her jeg lurer på om du ikke får dårlig samvittighet av. Denne personen tror jo dere er gode venner.

Har da noen venner jeg også, som andre ikke vil, orker, eller skjønner at jeg vil være venner med. De forstår ikke hva de går glipp av, og for en stor del tror jeg de holder seg unna fordi de mener de selv er bedre/smartere. At du velger å "ofre" deg, vet jeg ikke om er så mye bedre enn å holde seg unna. Får ekkel smak i munnen av det.

Mulig du formulerte deg så jeg misforsto, men jeg oppfattet det i alle fall som om du ser deg selv ensidig som den som tilfører "vennskapsforholdet" noe bra. Det er nedverdigende det!

Sorry mil. Det skulle være til sissel lise

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

4

• mil1365380270

4

• thinkerbell

3

• cathlin

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sorry mil. Det skulle være til sissel lise

Sitter her og griner jeg nå, buhuuu ;-)

Skrevet

Bare så ikke flere misforstår. Hun er ikke likt på bygda. Jeg snakker aldri stygt om henne. Men andre derimot ler av henne og synes hun er dum og teit.

Lise eller Lene...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...