Gjest tottlå Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 .....som har fått influensa! Jeg er helt mørbanka, snørret renner, hodepinen dunker, vond hals, kvalmen, svimmel ,oppkast og tårene renner!!!!! Er det bare meg som "lider", eller......? *Snufs* 0 Siter
Gjest perspektiv Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Trøst deg med det at det går over! Tenk heller på dem som har en alvorlig, livstruende sykdom.De er det synd på. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Jeg synes synd på deg. Tror ikke influensaen har kommet til Oslo enda. God bedring. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Det høres ikke ut som influensa. Men det går omgangssyke nå. Ihvertfall i Oslo. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Det høres ikke ut som influensa. Men det går omgangssyke nå. Ihvertfall i Oslo. Omgangssyka herjer vilt på Jæren!!! Men nå er jeg frisk!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.