Gå til innhold

Linser

Gjest jaudagauda

Anbefalte innlegg

Gjest jaudagauda
Skrevet

Hvor kan jeg bestille linser til øyene mine over nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare skriv linser og søk. Kommer opp mange butikker. Eks www.lenses4net.com

Skrevet

Vi bruker lensway.com og er veldig fornøyde med dem. Brukte lenses4net.com før, de er også veldig bra (men har ikke de linsene jeg bruker lenger).

:)

Skrevet

Vi bruker lensway.com og er veldig fornøyde med dem. Brukte lenses4net.com før, de er også veldig bra (men har ikke de linsene jeg bruker lenger).

:)

Er det billigere enn hos ordinær optiker, tror du?

Skrevet

Er det billigere enn hos ordinær optiker, tror du?

Jepp. Ca 1/2 pris! :)

Vi handler det meste på nett for tiden vi :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Bare et lite ops, det er ikke alle linser som det lønner seg å bestille på nett.

Focus Dailies er billigere på Kroghs opptikk...

Lips1365380508
Skrevet

1/2 pris? Hmm, se på lenker her, såvidt jeg forstår er det linser for 30 dager i en slik pakke til en pris av kr 300.

http://www.lenses4net.com/FSPub/Designs/L4Net/Templates/L4Net.aspx?pcc=103&lgid=CB

For 6 pakker (altså et halvt år) skulle det bety kr 1800.

Hos vår optiker får vi halvtårspakning for kr 1500.

Eller misforstår jeg noe?

Selv om du har fått svar, så svarer jeg alikevel. De fleste merkene er MYE billigere enn hos optiker, så du har nok en type som er dyrere. Jeg bestilte netopp linser for 6 måneder, og betalte 400 kr, mens jeg hos optikeren hadde betalt 1000! Var litt skeptisk i begynnelsen, men de funker helt fint :o)

Skrevet

Selv om du har fått svar, så svarer jeg alikevel. De fleste merkene er MYE billigere enn hos optiker, så du har nok en type som er dyrere. Jeg bestilte netopp linser for 6 måneder, og betalte 400 kr, mens jeg hos optikeren hadde betalt 1000! Var litt skeptisk i begynnelsen, men de funker helt fint :o)

400 for 6mnd? det var billig, hvor bestilte du det og hva slags linser bruker du?

Skrevet

400 kr i halvåret?

Her er vi to med linser, og punger ut med 2 x kr 1500 i halvåret :-/

Når jeg tenker over det... kr 6000 i året, det er mye penger, det.

Lips1365380508
Skrevet

http://www.lenses4net.com

Bestiller du herfra må du huske å bestille pakninger under 200 kroner ellers kommer det toll på - og det blir dyrt det.

Hmm.. de er skikkelig greie med sånt de. Jeg bestilte to pakker linser, (på en gang altså) for 400 kr tilsammen, og de sendte de hver for seg, slik at jeg ikke skulle betale toll på de. :o)

Skrevet

Bestilte fra lenses4net. Ja, jeg og syns det var utrolig billig, derfor var jeg skeptisk. Bruker Softlens 66. De er månedlinser.

http://www.lenses4net.no/FSPub/Designs/L4Net/Templates/L4Net.aspx?pcc=103&lgid=BC

189,- kr for tre måneder, og porten var gratis, noe den ikke er på lensway.

takk for svar, bruker også softlens men dagslinser. Men det var mye billigere ja, tror jeg bestiller derifra neste gang jeg:-)

Skrevet

Hmm.. de er skikkelig greie med sånt de. Jeg bestilte to pakker linser, (på en gang altså) for 400 kr tilsammen, og de sendte de hver for seg, slik at jeg ikke skulle betale toll på de. :o)

Ja det gjør du, men da må du ikke kjøpe en linsepakke med f.eks. 90 linser i for den koster mer enn 200 kroner.

Lips1365380508
Skrevet

Ja det gjør du, men da må du ikke kjøpe en linsepakke med f.eks. 90 linser i for den koster mer enn 200 kroner.

Ja, jeg vet,men jeg bruker månedslinser, så da kan jeg bestille for tre måneder :o) Eller seks også, siden de sender de i to forskjellige pakker.

Skrevet

Men man må jo prøve linsene for å kjenne etter om de passer.

Hos optikeren fikk jeg prøve to typer. Ante ikke at det fantes flere enn disse to. Den ene typen passet for øvrig ikke.

Det er vel ikke mulig å få tilsendt en linse av hver type fra disse nettbutikkene, slik at man kan få prøvd, tror du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...