Gå til innhold

Hva kjøpe til en person du ikke kjenner så godt?

Anbefalte innlegg

Gjest Har lyst
Skrevet

En venninne, som bor på andre siden av landet, som man gjerne vil kjøpe en bursdagsgave til, men ikke kjenner så godt? Er så vanskelig. Har flere ideeer, men alle blir dyrere enn det jeg har råd til akkurat nå- noe som ikke koster mer enn 300 kr. Hjelp meg!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Har lyst
Skrevet

Kjøp ei vin :)

Og sende den tvers over landet? hehe..

Skrevet

Send en blomst med Interflora - det kan da umulig slå feil? Gå inn på nettsidene deres og se utvalget & bestill online!

www.interflora.no

Skrevet

Gå innom en lysbutikk og kjøp et vakkert hjemmelaget lys. Tror du får det for omtrent 100 lappen. En fin gave å gi bort.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og sende den tvers over landet? hehe..

Hehe.. Trodde du skulle besøke henne jeg.

Ei jeg jobba med sendte forresten (smugla) en dunk med 96% til faren sin. Hun bodde på nordvestlandet og han oppe i Nord. Hun sendte den med båt! :)

Hehe.. så det går sikkert å få sendt ei vin å. Ingeting er umulig, noe tar bare litt lenger tid ;)

Gjest Har lyst
Skrevet

Hehe.. Trodde du skulle besøke henne jeg.

Ei jeg jobba med sendte forresten (smugla) en dunk med 96% til faren sin. Hun bodde på nordvestlandet og han oppe i Nord. Hun sendte den med båt! :)

Hehe.. så det går sikkert å få sendt ei vin å. Ingeting er umulig, noe tar bare litt lenger tid ;)

Hehe. Neida, skal nok ikke det. Derfor jeg skrev at hun bor på andre siden av landet- men det var visst litt uklart. Ja ja...finner nok på noe, selv om bursdagen nærmer seg. Skal besøke henne ca. en måned senere, så kanskje jeg tar den med da...får se!

Skrevet

En juleduk, stearinlys og en pakke servietter som matcher i farger.

Legg serviettpakken oppå duken, så lysene på toppen. Knytt pakkebånd i matchende farge rundt.

Så tar du cellofan rundt og knytter sammen med pakkebånd som en pose.

Strimler du opp pakkebåndet til slutt, så blir det enda penere;o)

Prisen bestemmer du da egentlig selv etter hvilken duk du tar.

Duker finner en jo fra 10-20,- og oppover.

Skrevet

Kjøp et eksemplar av den beste boken du har lest kanskje?

Jeg ønsket meg det til min bursdag nå i år og fikk mange fine bøker.

Gjest Har lyst
Skrevet

Kjøp et eksemplar av den beste boken du har lest kanskje?

Jeg ønsket meg det til min bursdag nå i år og fikk mange fine bøker.

Vet du, tenkte netopp på det samme. Har fått mange fine tips her nå, så nå har jeg et luksusproblem ;) Men finner nok ut av det. Takk for forslaget.

Skrevet

Kjøp noe lett, så slipper du en "formue" i porto. Små duker, brikker, med julemotiv el. vanlige. Juleputetrekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...