Gå til innhold

Hva tenker dere på? Hvorfor syk eller hvorfor dere ikke blir frisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor holder så mange på å grave i fortiden i år etter år for å finne ut hva som gjør at de ble syk?

Er det ikke mer hensiktsmessig å prøve å finne ut hva det er som gjør at en ikke blir frisk?

Jeg mener: hvorfor skal en tenke seg i hjel på en vanskelig barndom og seksuelle overgrep når det er en epoke i livet som er over?

Jeg mener: Ta en fest. Feir med champagne at du er voksen. Med andre ord at du er FRI!

Det er skummelt ja. Ta valg, stå ved dem. Med andre ord ta ansvar for eget liv.

Jeg tror rett og slett vi må bli flinkere til hardt å prøve å fortrenge traumatiske ting som har skjedd..

Til slutt, bare for opplyse. Jeg vet godt hva det vil si å ha hatt en vond barndom, og hva det vil si å ha opplevd seksulle overgrep. Hva det vil si å gå inn og ut av psykiatrisk.

MEN JEG VIL OG SKAL BLI FRISK. JEG VIL IKKE HA DET SÅNN HER!

Og for å være helt ærlig, så tror jeg ikke en blir frisk før en finner ut at slik vil en faen meg ikke ha det!

Videoannonse
Annonse
Gjest en av dem
Skrevet

Det er bra for deg at du er kommet dit.

Imellomtiden jobber resten av oss med _å_ komme dit, og for mange av oss er det `å sette ord på` nøyaktig det som kreves for å legge fortiden bak oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...