Gå til innhold

Din sang/melodi?

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

Jeg falt i staver over tråden under her "hva heter gruppa...."

For låten Closest Thing To Crazy som synges av Katie Melua er "vår sang".

Hver gang jeg hører den så tenker jeg på min kjære. Sangen gikk som en farsott i alle kanaler i starten av forholdet vårt, og akkurat sånn følte jeg det da...

Close to crazy....

Hva er din/deres sang?

Videoannonse
Annonse
Gjest wydsiwyg
Skrevet

Jeg har visst musikk som passer med alle mine partnere... ;o)

Kim Larsen - Papirsklip. Minner meg om en søt gutt med lyst hår som var litt engstelig for å kysse.

Michael Cretu - your favorite toy. Ble spilt mye når jeg var kjempeforelsket i en uoppnåelig nydelig fyr.

Def Leppard - hele Hysteria-albumet, minner meg om en fantastisk tid. Starten på to år i berg og dalbane, og som satte dype spor...

Queen - Det meste. Ambivalent forhold til det. De gode følelsene for mannen jeg forbinder det med har blitt til bitterhet. Musikken er fortsatt bra, men det får meg alltid til å tenke på han, og det vil jeg ikke.

Lene Marlin - Sitting down here. Ble spilt hele sommeren 1997, som var en svært fin sommer...

Daniel Bedingfield - it you're not the one. En liten flørt som ikke skulle bli noe annet, men som også kommer til å sette dype spor.

The end?

Skrevet

Det må jo være den der svenske..."jag trodde englarna bare fantes i himmelen"...eller noe i den duren.

Den var den første vi danset til og siden min kjære synes jeg har en fin stemme er det den jeg har lovet å synge til ham i bryllupet vårt ;)

Skrevet

Det må jo være den der svenske..."jag trodde englarna bare fantes i himmelen"...eller noe i den duren.

Den var den første vi danset til og siden min kjære synes jeg har en fin stemme er det den jeg har lovet å synge til ham i bryllupet vårt ;)

Den synges av Ole Ivars + ei svensk dame;o)

Skrevet

"Black" med pearl jam :) Nydelig, trist tekst men allikevel føles den "vår" - iallefall for meg, gubben bryr seg ikke stort :P

Skrevet

Kim Larsen - Papirsklip. Minner meg om en søt gutt med lyst hår som var litt engstelig for å kysse.

Michael Cretu - your favorite toy. Ble spilt mye når jeg var kjempeforelsket i en uoppnåelig nydelig fyr.

Def Leppard - hele Hysteria-albumet, minner meg om en fantastisk tid. Starten på to år i berg og dalbane, og som satte dype spor...

Queen - Det meste. Ambivalent forhold til det. De gode følelsene for mannen jeg forbinder det med har blitt til bitterhet. Musikken er fortsatt bra, men det får meg alltid til å tenke på han, og det vil jeg ikke.

Lene Marlin - Sitting down here. Ble spilt hele sommeren 1997, som var en svært fin sommer...

Daniel Bedingfield - it you're not the one. En liten flørt som ikke skulle bli noe annet, men som også kommer til å sette dype spor.

The end?

Uuææh... spiller "Hysteria" i bilen om dagen - får skikkelig krampeflashbacks til min grønne ungdom.

"Love Bites" er jo den ultimate "vondt-inni-margen" balladen...

:)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

The end?

Mener du at du ble gravid til Daniel Bedingfield??

Skrevet

You are beautiful, Morten Abel!

Han pleide å høre denne på max volum og tenke på meg den første tiden.

Akk, ja.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

I was made for loving you med Kiss.. det var sangen som ble spilt da vi traff hverandre på dansegulvet :o)

Skrevet

Aerosmith - dont wanna miss a thing.

Vi var på date og så filmen Armageddon, og noen dager etter dansa og klina vi til sangen, noen dager etter det skjedde akkurat samme igjen, til samme sang, og vi ble enige om at vi ville være kjærester. Den første tida vi var sammen hørte vi mye på den mens vi f.eks bare satt og prata.

Blir nesten litt yr av å tenke på den kvelden. ;)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Guns n'roses: Don't cry.

Det er vår sang :)

Unforgiven2

Skrevet

Våre spesielle sanger er noen som samboeren min har laga selv. Den ene før han ble kjent med meg, et par andre er skrevet til/om meg :-)

Skrevet

Lene Marlin og Tina Turner "Whatever you want" - må spilles HØYT :)

Skrevet

Vangelis - La petite fille de la mer

Nydelig sang som vi hørte mye på den tiden vi ble sammen. Hørte egentlig mye annet av vangelis også...

Skrevet

Hero med Enrique Iglesias

*sukk* det er sangen vår.

+ det meste med Maria Mena...

Gjest wydsiwyg
Skrevet

Mener du at du ble gravid til Daniel Bedingfield??

nei. :o) Ikke SÅ dype spor! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...