Gjest riæliti Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Har noen lagt merke til hvordan tungen hennes vibrerer når hun ler? Ser ut som en slange-tunge. 0 Siter
msna Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jepp, jeg synes det er veldig sjarmerende! :-) 0 Siter
Gjest riæliti Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jepp, jeg synes det er veldig sjarmerende! :-) Jeg syns hun er sjarmerende.....når hun IKKE ler med den tunga. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jeg syns hun er sjarmerende.....når hun IKKE ler med den tunga. Jeg er enig med deg, synes ikke det er spesielt sjarmerende med den tungen når hun ler! Ellers er hun meget søt, og jeg håper hun finner en dugelig mann på gården! 0 Siter
Gjest Vanity Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 He... he.. Ja, har lagt merke til det... 0 Siter
Dory Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hehe, jepp. Jeg ler meg alltid skakk når hun begynner å le:)) Nå blir det jo kanskje Oslo jente av henne også... Hun kommer kanskje inn på stortingen leste jeg i vg. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Rart ... Har aldri sett noe lignende. (Men hun er sikkert ei grepa dame for det.)) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Inga Berit har en smittende latter, kjempetrivelig jente, skikkelig humørspreder, positiv som få. Det med tunga er bare arti 0 Siter
Gjest jamboo Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Inga Berit har en smittende latter, kjempetrivelig jente, skikkelig humørspreder, positiv som få. Det med tunga er bare arti Jeg syns faktisk det er ekkelt. Hun ødelegger mye av sin fine personlighet med dette merkelige "særtrekket". 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Ja! Og når folk har sånne særtegn klaaaarer jeg ikke å fokusere på noe annet heller når de prater:-) 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Ja! Og når folk har sånne særtegn klaaaarer jeg ikke å fokusere på noe annet heller når de prater:-) Ikke jeg heller...Sitter bare å gleder meg til jeg får se henne le igjen... 0 Siter
cecily Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Ikke jeg heller...Sitter bare å gleder meg til jeg får se henne le igjen... Gleder deg? Jeg syns det er fryktelig irriterende og usjarmerende. Men det er meg. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jeg syns faktisk det er ekkelt. Hun ødelegger mye av sin fine personlighet med dette merkelige "særtrekket". Jeg har faktisk aldri merket det før jeg så henne på tv. 0 Siter
Gjest værdaling æ å Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Inga Berit har en smittende latter, kjempetrivelig jente, skikkelig humørspreder, positiv som få. Det med tunga er bare arti E du å værdaling? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 E du å værdaling? Levanging ihvertfall 0 Siter
Gjest værdaling æ å Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hehe, jepp. Jeg ler meg alltid skakk når hun begynner å le:)) Nå blir det jo kanskje Oslo jente av henne også... Hun kommer kanskje inn på stortingen leste jeg i vg. Blir nok ikke nødvendigvis oslojente av henne for det om hun kommer på 2. plassen på Senterpartiets fylkesliste. Husk, hu e odelsveitj;o) 0 Siter
Gjest ekte levangsbygg Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Levanging ihvertfall Du kan ikke være fra Levanger opprinnelig. Det heter da levangsbygg, ikke levanging! Hørt sånt! 0 Siter
Gjest værdaling æ å Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Du kan ikke være fra Levanger opprinnelig. Det heter da levangsbygg, ikke levanging! Hørt sånt! Dein lurd æ å på;o) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Du kan ikke være fra Levanger opprinnelig. Det heter da levangsbygg, ikke levanging! Hørt sånt! Seff Lævangsbygg, for å være nøyaktig Jeg er nok uansett passe utvanna nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.