Gå til innhold

Inga Berit Lein - Bondejenta på kjærlighetsjakt

Anbefalte innlegg

Gjest riæliti
Skrevet

Har noen lagt merke til hvordan tungen hennes vibrerer når hun ler?

Ser ut som en slange-tunge.

Videoannonse
Annonse
Gjest riæliti
Skrevet

Jepp, jeg synes det er veldig sjarmerende!

:-)

Jeg syns hun er sjarmerende.....når hun IKKE ler med den tunga.

Skrevet

Jeg syns hun er sjarmerende.....når hun IKKE ler med den tunga.

Jeg er enig med deg, synes ikke det er spesielt sjarmerende med den tungen når hun ler! Ellers er hun meget søt, og jeg håper hun finner en dugelig mann på gården!

Skrevet

Hehe, jepp. Jeg ler meg alltid skakk når hun begynner å le:))

Nå blir det jo kanskje Oslo jente av henne også... Hun kommer kanskje inn på stortingen leste jeg i vg.

Skrevet

Rart ...

Har aldri sett noe lignende. (Men hun er sikkert ei grepa dame for det.:o))

Skrevet

Inga Berit har en smittende latter, kjempetrivelig jente, skikkelig humørspreder, positiv som få. Det med tunga er bare arti :)

Skrevet

Inga Berit har en smittende latter, kjempetrivelig jente, skikkelig humørspreder, positiv som få. Det med tunga er bare arti :)

Jeg syns faktisk det er ekkelt. Hun ødelegger mye av sin fine personlighet med dette merkelige "særtrekket".

Skrevet

Ja! Og når folk har sånne særtegn klaaaarer jeg ikke å fokusere på noe annet heller når de prater:-)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Ja! Og når folk har sånne særtegn klaaaarer jeg ikke å fokusere på noe annet heller når de prater:-)

Ikke jeg heller...Sitter bare å gleder meg til jeg får se henne le igjen...

Skrevet

Ikke jeg heller...Sitter bare å gleder meg til jeg får se henne le igjen...

Gleder deg?

Jeg syns det er fryktelig irriterende og usjarmerende.

Men det er meg.

Skrevet

Jeg syns faktisk det er ekkelt. Hun ødelegger mye av sin fine personlighet med dette merkelige "særtrekket".

Jeg har faktisk aldri merket det før jeg så henne på tv.

Gjest værdaling æ å
Skrevet

E du å værdaling?

Gjest værdaling æ å
Skrevet

Hehe, jepp. Jeg ler meg alltid skakk når hun begynner å le:))

Nå blir det jo kanskje Oslo jente av henne også... Hun kommer kanskje inn på stortingen leste jeg i vg.

Blir nok ikke nødvendigvis oslojente av henne for det om hun kommer på 2. plassen på Senterpartiets fylkesliste.

Husk, hu e odelsveitj;o)

Gjest ekte levangsbygg
Skrevet

Levanging ihvertfall :)

Du kan ikke være fra Levanger opprinnelig. Det heter da levangsbygg, ikke levanging! Hørt sånt!

Gjest værdaling æ å
Skrevet

Du kan ikke være fra Levanger opprinnelig. Det heter da levangsbygg, ikke levanging! Hørt sånt!

Dein lurd æ å på;o)

Skrevet

Seff ;)

Lævangsbygg, for å være nøyaktig ;)

Jeg er nok uansett passe utvanna nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...