Gjest pasienter Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Leser at lederen for islamsk råd Zahid Mukhtar er lege. Aslam Ahsan mener han hans stilling må vurderes p.g.a hans utallelse om forståelse på drapet på den nederlandske filmprodusenten. Er ikke dette å gå for langt. Folk må da få ha sine meninger uten å bli fratatt yrket vel? Jeg synes det er å gå for langt. Han er da sikkert en dyktig lege for det. 0 Siter
Gjest pasienter Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article1346733.ece 0 Siter
Goliath Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jeg synes Aslam har et godt poeng i det han sier, og jeg synes også at det er meget bra at en slik uttalelse kommer fra en som også tilhører det muslimske miljøet. 0 Siter
favn Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Dette er ikke en hvem-som-helst. Han er øverste leder for Islamsk Råd, en paraplyorganisasjon for alle islamske organisasjoner i Norge. Jeg ble rasende da jeg leste uttalelsene fra Zahid Mukhtar og konstaterer at Islamsk Råd dermed degraderte seg til år null. Jeg anbefaler lederen for Islamsk Råd å gå en solid runde i tenkeboksen og grunne over det faktum at han kan ytre omtrent hva som helst i et land han ønsker å underlegge ytringssensur. sint 0 Siter
Gjest pasienter Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Dette er ikke en hvem-som-helst. Han er øverste leder for Islamsk Råd, en paraplyorganisasjon for alle islamske organisasjoner i Norge. Jeg ble rasende da jeg leste uttalelsene fra Zahid Mukhtar og konstaterer at Islamsk Råd dermed degraderte seg til år null. Jeg anbefaler lederen for Islamsk Råd å gå en solid runde i tenkeboksen og grunne over det faktum at han kan ytre omtrent hva som helst i et land han ønsker å underlegge ytringssensur. sint Selv om han mener dette så gjør han da sikkert en god jobb for pasientene. Han virker da hyggelig selv om jeg også er helt uenig med ham. 0 Siter
noami Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Tja, jeg vet ikke.. han presiserte vel at det var hans personlige meninger, og at det ikke hadde noe med hans stilling å gjøre (verken for islamsk råd eller som lege)...? Jeg mener...folk bør jo få ha sine egne meninger bare de er nøye med å skille mellom det og deres yrker/organisasjon. Jeje. 0 Siter
flisa Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Dette er ikke en hvem-som-helst. Han er øverste leder for Islamsk Råd, en paraplyorganisasjon for alle islamske organisasjoner i Norge. Jeg ble rasende da jeg leste uttalelsene fra Zahid Mukhtar og konstaterer at Islamsk Råd dermed degraderte seg til år null. Jeg anbefaler lederen for Islamsk Råd å gå en solid runde i tenkeboksen og grunne over det faktum at han kan ytre omtrent hva som helst i et land han ønsker å underlegge ytringssensur. sint Mulig Islamsk Råd dermed viste sine "rette meninger"? 0 Siter
favn Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Mulig Islamsk Råd dermed viste sine "rette meninger"? http://www.irn.no/ Komsi-komsa... 0 Siter
flisa Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 http://www.irn.no/ Komsi-komsa... Æ bry mæ no egentlig ikkje! har du strøkki julegardina? *prøver seg på nordnorsk dialekt for variasjons skyld* 0 Siter
favn Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Æ bry mæ no egentlig ikkje! har du strøkki julegardina? *prøver seg på nordnorsk dialekt for variasjons skyld* Ikke noe som helst julegreier ennå, bortsett fra at tanken på at jeg bør begynne har streifet meg. Men som det ordensmennesket jeg er, har jeg julestæsjet lett tilgjengelig. Må forresten huske å sjekke lyspæra til betlehemsstjerna som skal henges opp på søndag. Enn du, da? 0 Siter
flisa Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Ikke noe som helst julegreier ennå, bortsett fra at tanken på at jeg bør begynne har streifet meg. Men som det ordensmennesket jeg er, har jeg julestæsjet lett tilgjengelig. Må forresten huske å sjekke lyspæra til betlehemsstjerna som skal henges opp på søndag. Enn du, da? Som deg - har alt på sin plass - med eskene det står "advent" på fremst. Skal ikke ordne så veldig før 23.desember jeg :-) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Selv om han mener dette så gjør han da sikkert en god jobb for pasientene. Han virker da hyggelig selv om jeg også er helt uenig med ham. Hyggelig? Jeg har støtt borti dette rasshølet i jobbsammenheng endel ganger, og makan til nesa-i-været-arrogant fyssak skal man lete lenge etter. Ekstremismen lyser lang vei av fyren. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Nei, Sharia-lovene som han talte så varmt for på Holmgang, innebærer blandt annet lemlestelse av friske mennesker. Få skulle vel bli forundret om han nettopp valgte legeyrket av den grunn. 0 Siter
Goliath Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Nei, Sharia-lovene som han talte så varmt for på Holmgang, innebærer blandt annet lemlestelse av friske mennesker. Få skulle vel bli forundret om han nettopp valgte legeyrket av den grunn. Sikkert en dyktig kar når det gjelder amputasjoner....eller? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Sikkert en dyktig kar når det gjelder amputasjoner....eller? Skulle ikke forundre meg om nettopp det er hans spesialområde... 0 Siter
Gjest pasienter Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Nei, Sharia-lovene som han talte så varmt for på Holmgang, innebærer blandt annet lemlestelse av friske mennesker. Få skulle vel bli forundret om han nettopp valgte legeyrket av den grunn. Hæææ? Han setter da ikke i gang og amputerer friske ben. Det er da vel ingen som frykter det vel 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hæææ? Han setter da ikke i gang og amputerer friske ben. Det er da vel ingen som frykter det vel Men kanskje han amputerer friske armer hvis han mistenker noen for å ha stjålet. Han sa jo det på tv at han satte sharialovene over norske lover. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hæææ? Han setter da ikke i gang og amputerer friske ben. Det er da vel ingen som frykter det vel Han sa jo rett ut at han var tilhenger av Sharia-lovene, så hvorfor ikke? 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Han sa jo rett ut at han var tilhenger av Sharia-lovene, så hvorfor ikke? Og alle kristne leger brenner selvsagt ikke-troende på bålet, ikke sant? 0 Siter
Sør Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Men kanskje han amputerer friske armer hvis han mistenker noen for å ha stjålet. Han sa jo det på tv at han satte sharialovene over norske lover. :flire: Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.