Gå til innhold

Lederen for islamsk råd er lege

Anbefalte innlegg

Gjest pasienter
Skrevet

Leser at lederen for islamsk råd Zahid Mukhtar er lege. Aslam Ahsan mener han hans stilling må vurderes p.g.a hans utallelse om forståelse på drapet på den nederlandske filmprodusenten.

Er ikke dette å gå for langt. Folk må da få ha sine meninger uten å bli fratatt yrket vel? Jeg synes det er å gå for langt. Han er da sikkert en dyktig lege for det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

31

• favn

9

• flisa

3

• Goliath

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes Aslam har et godt poeng i det han sier, og jeg synes også at det er meget bra at en slik uttalelse kommer fra en som også tilhører det muslimske miljøet.

Skrevet

Dette er ikke en hvem-som-helst. Han er øverste leder for Islamsk Råd, en paraplyorganisasjon for alle islamske organisasjoner i Norge.

Jeg ble rasende da jeg leste uttalelsene fra Zahid Mukhtar og konstaterer at Islamsk Råd dermed degraderte seg til år null.

Jeg anbefaler lederen for Islamsk Råd å gå en solid runde i tenkeboksen og grunne over det faktum at han kan ytre omtrent hva som helst i et land han ønsker å underlegge ytringssensur.

sint

Gjest pasienter
Skrevet

Dette er ikke en hvem-som-helst. Han er øverste leder for Islamsk Råd, en paraplyorganisasjon for alle islamske organisasjoner i Norge.

Jeg ble rasende da jeg leste uttalelsene fra Zahid Mukhtar og konstaterer at Islamsk Råd dermed degraderte seg til år null.

Jeg anbefaler lederen for Islamsk Råd å gå en solid runde i tenkeboksen og grunne over det faktum at han kan ytre omtrent hva som helst i et land han ønsker å underlegge ytringssensur.

sint

Selv om han mener dette så gjør han da sikkert en god jobb for pasientene. Han virker da hyggelig selv om jeg også er helt uenig med ham.

Skrevet

Tja, jeg vet ikke.. han presiserte vel at det var hans personlige meninger, og at det ikke hadde noe med hans stilling å gjøre (verken for islamsk råd eller som lege)...?

Jeg mener...folk bør jo få ha sine egne meninger bare de er nøye med å skille mellom det og deres yrker/organisasjon. Jeje.

Skrevet

sint

Mulig Islamsk Råd dermed viste sine "rette meninger"?

Skrevet

Æ bry mæ no egentlig ikkje! :)

har du strøkki julegardina?

*prøver seg på nordnorsk dialekt for variasjons skyld*

Ikke noe som helst julegreier ennå, bortsett fra at tanken på at jeg bør begynne har streifet meg.

Men som det ordensmennesket jeg er, har jeg julestæsjet lett tilgjengelig. Må forresten huske å sjekke lyspæra til betlehemsstjerna som skal henges opp på søndag.

Enn du, da?

Skrevet

Ikke noe som helst julegreier ennå, bortsett fra at tanken på at jeg bør begynne har streifet meg.

Men som det ordensmennesket jeg er, har jeg julestæsjet lett tilgjengelig. Må forresten huske å sjekke lyspæra til betlehemsstjerna som skal henges opp på søndag.

Enn du, da?

Som deg - har alt på sin plass - med eskene det står "advent" på fremst. Skal ikke ordne så veldig før 23.desember jeg :-)

Skrevet

Selv om han mener dette så gjør han da sikkert en god jobb for pasientene. Han virker da hyggelig selv om jeg også er helt uenig med ham.

Hyggelig? Jeg har støtt borti dette rasshølet i jobbsammenheng endel ganger, og makan til nesa-i-været-arrogant fyssak skal man lete lenge etter.

Ekstremismen lyser lang vei av fyren.

Skrevet

Nei, Sharia-lovene som han talte så varmt for på Holmgang, innebærer blandt annet lemlestelse av friske mennesker. Få skulle vel bli forundret om han nettopp valgte legeyrket av den grunn.

Skrevet

Nei, Sharia-lovene som han talte så varmt for på Holmgang, innebærer blandt annet lemlestelse av friske mennesker. Få skulle vel bli forundret om han nettopp valgte legeyrket av den grunn.

Sikkert en dyktig kar når det gjelder amputasjoner....eller?

Skrevet

Sikkert en dyktig kar når det gjelder amputasjoner....eller?

Skulle ikke forundre meg om nettopp det er hans spesialområde...

Gjest pasienter
Skrevet

Hæææ? Han setter da ikke i gang og amputerer friske ben. Det er da vel ingen som frykter det vel

Skrevet

Hæææ? Han setter da ikke i gang og amputerer friske ben. Det er da vel ingen som frykter det vel

Men kanskje han amputerer friske armer hvis han mistenker noen for å ha stjålet. Han sa jo det på tv at han satte sharialovene over norske lover.

Skrevet

Han sa jo rett ut at han var tilhenger av Sharia-lovene, så hvorfor ikke?

Skrevet

Han sa jo rett ut at han var tilhenger av Sharia-lovene, så hvorfor ikke?

Og alle kristne leger brenner selvsagt ikke-troende på bålet, ikke sant?

Skrevet

Men kanskje han amputerer friske armer hvis han mistenker noen for å ha stjålet. Han sa jo det på tv at han satte sharialovene over norske lover.

:flire:

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...